استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: سیاست کلی نظام مقدس اسلامی جنگ طلبی نیست بلکه دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوز است.
کد خبر: ۲۹۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 21 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان در بلوار آزادگان سنندج اظهار کرد: سیاست کلی نظام مقدس اسلامی جنگ طلبی نیست بلکه دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوز است.

وی گفت: امروز ملت ایران و نیروهای مسلح تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی دفاع در برابر هرگونه تهدیدی را دارند تا مانند دفاع مقدس درس عبرت همیشگی برای تجاوزگران باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: قدرت، قوت و صلابت امروز نیروهای مسلح حاصل رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است و همه تلاش می‌کنند به لطف خدا و رهبری‌های با تدبیر رهبر معظم انقلاب با ایثار و فداکاری روزهای بهتری را برای آینده رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اتکا به تفکر، بینش و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی شکل یافته است گفت: با اتکا بر این تفکر انقلاب با پیروزی خود همانند زلزله‌ای بر اندام استکبار جهانی و قدرت‌های منطقه فرود آمد.

زاهدی افزود: قدرت‌های جهانی بعد از استقرار انقلاب دریافت که این تفکر انقلابی سدی در برابر منافع آنان در ایران و منطقه است و برای جلوگیری از این انقلاب فرهنگی دسیسه‌های مختلفی از جمله تحریم‌های اقتصادی و اختلاف افکنی میان ملت را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس اینکه ملت با بصیرت ایران با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی مانع موفقیت دشمنان شدند جنگ تحمیلی طرح‌ریزی و با حمایت‌های هشت ساله قدرت‌های جهانی از صدام حسین دیکتاتور عراق این جنگ ادامه یافت.

استاندار کردستان گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران در این جنگ باعث شده که رزمندگان کم ادعا و پرتوان ایران در جنگ تحمیلی پیروز باشند و امنیت ایران اسلامی را پشتیبانی کنند.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار