استاندار کردستان:
استاندار کردستان از معرفی پرویز کولانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قروه ظرف روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 20 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تعیین فرماندار جدید شهرستان قروه اظهار داشت: معارفه پرویز کولانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قروه در روزهای آینده انجام و از زحمات شعبان سپهر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سپهر مدت‌هاست درخواست بازگشت به دانشگاه علوم پزشکی را مطرح کرده گفت: تمایل قلبی به جابجایی وی نداشتیم ولی وقتی کسی تمایل داشته باشد که در رشته اصلی خود فعالیت کند طبیعتاً باید پذیرفت.

به گزارش تسنیم، پرویز کولانی که قرار است در روزهای آینده به عنوان فرماندار جدید شهرستان قروه معرفی شود دارای مدرک کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و در کارنامه وی سمت‌هایی چون بخشدار زرنه، معاون فرماندار ایوان و چرداول و فرماندار ایوان و چرداول ثبت شده است.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
درود بر استاندار محترم و زحمت کش استان کردستان جناب مهندس زاهدی که خو د نیز از اداوار گذشته استاندار استان ایلام بوده از اینکه جناب دکتر کولانی را بعنوان فرماندار شهرستان قروه معرفی نموده و شناختی که از جناب کولانی دارم به جرات می گویم آن شهرستان را همچنین شهرستان چرداول از استان ایلام را آباد و دلها را بهم نزدیک خواهد نمودند /
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار