مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس 2500 برنامه در قالب 44 عنوان در سطح استان برگزاری می‌شود
کد خبر: ۲۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 19 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، محمدرضا شرفبیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ستاد استانی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار کردستان و دبیری حفظ آثار استان در قالب 8 کمیته تشکیل شد.

وی گفت: هم‌زمان با این هفته 2 هزار و 500 برنامه در قالب 44 عنوان در سطح استان برگزاری می‌شود و مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در دوم مهر ماه امسال در شهر سنندج، برگزاری نمایشگاهی با محوریت دفاع مقدس در شهر سنندج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با همکاری مسؤولان ادارات و سازمان‌ها و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌ها این هفته در استان است.

وی از برگزاری مراسم شب شعر و خاطره شهدا خبر داد و گفت: تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس، تبیین رشادت‌های دوران دفاع مقدس، محافل انس با قرآن و اکران فیلم‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با این هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

شرفبیانی افزود: ارائه خدمات رایگان پزشکی در 3 نقطه استان به همت سپاه بیت‌المقدس، دانشگاه علوم پزشکی در هفته دفاع مقدس در استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با این هفته همچنین یادواره 54 شهید روستایی نران با تمرکز استان با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان گفت: ارتقای کیفیت برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اولویت ما در این برنامه است.

وی افزود: هم‌زمان با این هفته از چندین پروژه در سطح استان بهره‌برداری می‌شود و امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها بتواند گوشه‌ای از ایثارگری ملت ایران را در طول این هشت سال به تصویر بکشد.

شرفبیانی امنیت امروز را حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در کشور دانست و اظهار کرد: از اصحاب رسانه این انتظار را داریم استان کردستان را که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ نام گرفته بیش از پیش به مردم کشور معرفی کنند.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار