مزایای «بانک خدمتگزار فرهنگیان» برای افراد خاص
شهاب‌الدین غندالی به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از وام‌ 3 هزار میلیاردی بانک سرمایه ـ که عنوان بانک خدمتگزار به فرهنگیان تأسیس شد ـ به 5 نفر خبر می‌دهد که به دلیل عدم اخذ وثیقه‌های کافی، بازگرداندن آنها دشوار است.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 19 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، اتفاقات اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان نه تنها به یکی از مهمترین اخبار آموزش‌ و پرورش در ماه گذشته تبدیل شده بلکه ابهامات بسیاری را برای جامعه یک میلیون نفری فرهنگیان کشور در رابطه با عملکرد صندوق ذخیره و تخلفات مالی احتمالی ایجاد کرده است.

طی هفته‌های گذشته اخبار مختلفی در رابطه با عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شد که اغلب آنها از تخلفات مالی حکایت داشت، برخی نمایندگان مجلس، از تخلف 6 تا 8 هزار میلیاردی سخن می‌گویند اما شهاب الدین غندالی به صراحت تخلف 68 هزار میلیاردی را تکذیب می‌کند.

از میان اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، مرتضی حاجی که خود قبلاً وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات بوده و شهاب‌الدین غندالی در آن زمان معاون وی بوده است، به دفاع تمام قد از صندوق ذخیره پرداخته و تخلفات احتمالی را مربوط به دولت قبل می‌داند.

از سوی دیگر شهاب الدین غندالی به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از وام‌ 3 هزار میلیاردی بانک سرمایه به 5 نفر خبر می‌دهد که به دلیل عدم اخذ وثیقه‌های کافی، بازگرداندن آنها دشوار است.

البته بانک سرمایه مبهم‌ترین وضعیت را در زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان دارد و بیشترین اصرار نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص روشن شدن وضعیت مالی این بانک است چراکه بانک سرمایه عنوان بانک خدمتگزار به فرهنگیان تأسیس شد اما مزایای آن به افراد خاص می‌رسد.

تابناک


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار