استاندار کردستان با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در بازگشایی مدارس داشته باشند گفت: ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی کاری دشوار است و می‌طلبد همه نهادها در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 19 September 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی اظهار کرد: با توجه به اینکه تحصیلات دوران دبیرستان به نوعی به رشته دانشگاهی و شغل آینده منتهی می‌شود وجود مشاوره تحصیلی و هدایت تحصیلی دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان عاملی برای ساماندهی و انتخاب رشته بر اساس استعداد و توانایی دانش آموزان در رشته تحصیلی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه جاذبه رشته تجربی بسیاری از استعدادها را از بین می‌برد خاطر نشان کرد: برای ایجاد تعادل در رشته‌های مورد نیاز هدایت تحصیلی و مشاوره دقیق تحصیلی حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز بازگشایی مدارس در سوم مهرماه اشاره کرد و گفت: شروع خوب و با برنامه سال تحصیلی جدید تاثیر زیادی بر روحیه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش تا پایان سال دارد.

زاهدی با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در بازگشایی مدارس داشته باشند افزود: ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی کاری دشوار است و می‌طلبد همه نهادها در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین به برگزاری موفق مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان کشور در سنندج نیز اشاره کرد و گفت: در این مسابقات کردستان علاوه بر کسب رتبه برتر میزبانی مقام سوم مسابقات را کسب کرد که نتیجه بسیار مطلوبی به شمار می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار