مدیرعامل مخابرات کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان گفت: تفاهم‌نامه توسعه تلفن ثابت در 119 روستای استان کردستان از محل اعتبارات USO بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات استان کردستان امضا شده که روند کار با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است.
کد خبر: ۲۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 13 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت در جلسه راهبردی و نظارت بر اجرای طرح تکاپو در استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه توسعه تلفن ثابت در 119 روستای استان کردستان از محل اعتبارات USO بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات استان کردستان امضا شده که روند کار با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است.

وی گفت: طرح شبکه 119 روستا به طور کامل انجام شده و در برخی روستاها نیز تیرگذاری پایان یافته و در مرحله کابل‌گذاری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای خرید و نصب کابل‌ هزینه می‌شود که امیدواریم اجرای این طرح بتواند تحول خوبی در افزایش ظرفیت بهره‌مندی مردم روستا از امکانات تلفن ثابت و اینترنت در این استان را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده می‌شود، گفت: استفاده از این تکنولوژی برای نخستین بار در کشور در سطح این 119 روستا انجام می‌گیرد.

حکمت با اشاره به انعقاد قرارداد و اختصاص یک سال زمان برای اجرای این پروژه در روستاهای کردستان، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به سطح بالای پیشرفت در اجرای این مهم پیش‌بینی ما اتمام کامل پروژه در کمتر از 3 تا سه ماه و نیم است.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار