مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج از افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این افزایش کرایه براساس مصوبه اعلام شده انجام شده است.
کد خبر: ۲۹۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 13 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، شکور صلواتی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سرویس مدارس در سنندج، با بیان اینکه این سازمان آمادگی لازم برای سرویس دهی مناسب به مدارس و دانشگاه‌های سطح شهر را دارد، اظهار کرد: ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۱۶۰ دستگاه مینی‌بوس برای سرویس مدارس در قالب ۱۴ شرکت برای سال جاری در نظر گرفته و ساماندهی شده است.

وی از افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این افزایش کرایه براساس مصوبه اعلام شده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال دانش آموزان و ساکنان روستای برازان از توابع سنندج هم از مهرماه امسال دو دستگاه مینی‌بوس در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

وی گفت: رانندگان سرویس مدارس باید نسبت به تجهیز سیستم گرمایشی خودرو خود، رفع مشکلات فنی خودرو، داشتن دفترچه تردد، نصب تابلو سرویس مدارس، داشتن بیمه و معاینه فنی خودرو خود اقدام کنند.

صلواتی از افزایش تعداد گشت‌های بازرسی سازمان اتوبوس رانی در اول مهرماه خبر داد و افزود: اولیا دانش‌آموزان می‌تواند انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۰۰۰۸۰۲۰ و یا با شماره تماس ۳۳۱۵۲۴۲۲ به سازمان اتوبوسرانی اطلاع دهند.

منبع: مهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار