سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی بنزین گفت: هرگاه مردم با چنین مشکلی مواجه شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن 09627 اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از 72 ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.
کد خبر: ۲۹۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 09 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، داوود عربعلی درباره کم فروشی بنزین در برخی پمپ بنزین‌ها، اظهار کرد: احتمال دارد در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت، کم فروشی صورت گیرد که البته به ندرت چنین مشکلی رخ می دهد.

وی گفت: نظارت‌های متعددی بر عرضه سوخت در پمپ بنزین‌ها انجام می‌شود به طوری که احتمال وقوع تخلف را کاهش داده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشریح روند نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت، تصریح کرد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به طور مرتب از جایگاه‌ها بازدید و نازل‌های سوخت را بررسی می‌کنند.

وی گفت: همچنین کارشناسان سازمان ملی استاندارد نیز هر سه ماه یک بار به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و با ظرف‌های مخصوص و استاندارد، وضعیت نازل‌ها و میزان تحویل سوخت توسط آنها را آزمایش می‌کنند.

عربعلی درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی بنزین افزود: هرگاه مردم با چنین مشکلی مواجه شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن 09627 اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از 72 ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور مجهز به دوربین های مداربسته هستند که می‌توان شکایات مطرح شده را به طور دقیق رصد کرد و حتی اگر برخی از کارکنان پمپ بنزین‌ها نیز تخلف کرده باشند قابل پیگیری است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در صورتی که ثابت شود جایگاه‌داران تخلف و کم فروشی کرده‌اند طبق مقررات با آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: در برخی موارد که تخلف عمدی توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام شده، آنها اخراج شده‌اند.

تابناک


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار