رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سنندج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان همواره با وحدت ملی شکست خورده و خواهد خورد.
کد خبر: ۲۹۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 08 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدرضا نقدی امروز در مجمع بسیج استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در وصیت‌نامه سیاسی و الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دو رکن انقلاب انگیزه الهی و اجتماع مردم عنوان شده است.

وی حضور مردم در صحنه را رکن اصلی انقلاب خواند و گفت: در صحنه بودن مردم فقط راهپیمایی و انتخابات نیست بلکه یکی از ویژگی‌های انقلاب حضور مردم در تمامی لحظه‌ها و عرصه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از شاخص‌های برجسته الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را حضور مردم در تمامی عرصه‌ها خواند و تصریح کرد: در نظام اسلامی دولت و ملت دو مجموعه مجزا از هم نیستند و دولتمردان خدمتگزاران مردم هستند و اقشار مختلف هم باید در توسعه و پیشرفت کشور مشارکت داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای معتقدند مردم نباید در امور اجرایی دخالت و مشارکت داشته باشند و صاحبان این تفکرات مخالف حضور مردم در صحنه هستند و آنها را مزاحم می‌دانند.

سردار نقدی افزود: عده مذکور اگر صحبت از حضور و مشارکت مردم می‌کنند تنها منظورشان جمعی خاص از سرمایه‌گذاران است.

وی اظهار کرد: این گروه و جماعت برداشت نجومی از بیت‌المال را برای خود به عنوان حقی قائل هستند در حالی که باید این افراد را شلاق زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مهمترین سند زیربنایی انقلاب اسلامی نامه امیرالمومنین به مالک اشتر است، افزود: در این عهدنامه تاکید شده که خائنین به بیت‌المال را باید تنبیه بدنی و آنها را خوار و ذلیل کرد و این تجویزی برای حکومت‌های اسلامی است.

وی یکی از ویژگی‌های مدیریت اسلامی را عدم تمرکز ذکر کرد و گفت: اهالی هر منطقه‌ای از پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی که در محل سکونت‌شان وجود دارد، اطلاع و آگاهی کامل دارند و مدیران و مسئولان مرکز از چنین ظرفیت‌هایی بی اطلاع هستند لذا مدیریت در این رابطه نباید در مرکز کشور متمرکز باشد.

سردار نقدی افزود: فلسفه مجامع بسیج شناسایی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، موانع و چگونگی استفاده از فرصت‌ها برای رفع موانع است نه مطالبه‌گری از دیگران.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد رسالت مجمع بسیج استان‌ها باید مطالبه‌گری و ۷۰ درصد آن باید کار و برنامه‌ریزی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیاری از روستاهای خالی از سکنه ظرفیت احیا دارند، گفت: بسیجیان عضو مجمع باید مطالبه فنی و تخصصی از مسئولان داشته باشند و مطالبات کلی را به دانشگاه‌ها واگذار کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در این منطقه فرهنگ آن بسیار حائز اهمیت است و این مهم برای دشمن خطرساز است و به همین دلیل تخریب فرهنگ غنی این منطقه در دستور کار استکبار قرار گرفته است.

وی افزود: دشمنان با ترویج فساد و بی بندوباری با استفاده از کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی درصدد نابودی فرهنگ این منطقه هستند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه هر سال صدها نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در ایران زخمی و اعدام می‌شوند، اظهار کرد: با وجود اینکه ایران یکی از کشورهای خطرناک و ناامن در زمینه مواد مخدر است ولی همچنان شاهد قاچاق در این خصوص هستیم و این نشان می‌دهد که مواد مخدر توطئه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است.

وی با بیان اینکه در اروپا مواد مخدر ۵۰ برابر کشور ما گران تر به فروش می‌رسد، گفت: علت این مسئله این است که ترویج مواد مخدر در ایران ماموریت استکبار جهانی است و در این راستا به سود و زیان فکر نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ساخت کارخانه‌های تولید مشروبات الکی در کشورهای همسایه ما به منظور آلوده کردن جوانان ایرانی به ویژه جوانان کُرد انجام می‌شود تا دیگر در این مرز و بوم مردان استقامت و شیرزنان ایستادگی رشد و پرورش نیابند.

وی تصریح کرد: اولین خطری که منطقه کردستان را تهدید می‌کند قاچاق مشروبات الکلی و ایجاد و ترویج خانه‌های فساد و بدحجابی بانوان است.

سردار نقدی گفت: بعد از برجام استکبار جهانی دو میلیارد دلار را برای تغییر نظام ایران و چند کشور دیگر مصوب کرده است لذا بسیج باید احساس مسئولیت کند و در زمینه با آگاهی بخشی به جوانان بیشتر از گذشته تلاش کند.

وی با بیان اینکه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان همواره با وحدت ملی شکست خورده و خواهد خورد، افزود: دشمنان چون از وحدت ملی صدمه دیدند لذا گروهک‌های تکفیری را به منظور ایجاد تفرقه در میان مسلمانان ایجاد کردند.

منبع: مهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار