رئیس شورای شهر سنندج مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های محلی را از نیازهای مهم در شهر سنندج عنوان کرد.
کد خبر: ۲۹۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 07 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، جلال شریعتی در مراسم بهره‌برداری از پروژه ساماندهی مسیر ورودی سنندج ـ کرمانشاه که با حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز به برکت خون پاک شهدا و رهبری داهیانه امام شهیدان و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری، امنیت پایدار در کل کشور و در استان مرزی کردستان وجود دارد.

وی اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان را نشان از اهتمام ویژه شهردار در ایجاد مدیریت مناسب شهری در سنندج عنوان کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات شهرداری سنندج و پایین بودن درآمدهای این نهاد، بسیاری از پروژه‌های مورد نیاز در این شهر فعال است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در راستای ساماندهی ورودی شهر به دلیل اینکه سنندج مرکز استان است، نیاز است و می‌تواند موجب ایجاد دید بسیار مثبت و قضاوت مناسب از سوی مسافران و گردشگران در زمان ورود به داخل شهر باشد.

وی، توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های محلی را از نیازهای مهم در شهر سنندج عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی درست و بهره‌گیری مناسب از اعتمادی که امروز خوشبختانه در بین پیمانکاران نسبت به شهرداری ایجاد شده است، گام‌های اساسی در مسیر اجرای پروژه‌های مورد نیاز در شهر برداریم.

شریعتی افزود: نگه داشتن این اعتماد با تزریق به موقع پول به بدنه این نهاد می‌تواند بستر برداشتن گام‌های جدی‌تری را در سطح شهر از سوی شهرداری فراهم کند.

وی خواستار نگاه ویژه مسؤولان در تخصیص اعتبارات عمرانی به شهرداری شد و اظهار کرد: شهرداری سنندج در تخصیص اعتبارات باید ویژه دیده شود.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار