«استاندار در سایه» در مسند قدرت
شورای همگرایی اصولگرایان کردستان در جلسه‌ای که توسط معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان تحت عنوان «احزاب سیاسی کردستان» برنامه‌ریزی شده حضور پیدا نکرده و دلایل خود برای این تصمیم را در بیانیه‌ای تشریح کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 05 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، در بیانیه‌ای که به امضای شورای همگرایی اصولگرایان کردستان رسیده و فارس آن را منتشر کرده، آمده است: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید آخرین سال خود را سپری می‌کند، جلسه‌ای توسط معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان تحت عنوان «احزاب سیاسی کردستان» برای امروز برنامه‌ریزی و دعوت کرده بود و بر اساس مصوبه شورای همگرایی اصولگرایان استان و بنا به دلایل زیر، احزاب سیاسی اصولگرا در این جلسه حضور پیدا نخواهند کرد.

1- مدیران دولتی در استان به‌ جای اعتراف به ناکامی، منتقدان را تخطئه می‌کنند و به‌جای نقدپذیری از احزاب سیاسی منتقد استان شکایت می‌کنند.

2- علی‌رغم شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر اعتدال متأسفانه با گذشت سه سال و چند ماه از گذشت دولت در استان کردستان اعتدال فقط در حد شعار باقی‌مانده است و بس و آقایانی که ادعا می‌کنند که مدیران کل فنی و حرفه‌ای، هلال احمر و بهزیستی به‌خاطر اصولگرایی مانده‌اند باید بدانند که این مدیران اصولگرا نیستند.

3- متأسفانه دولت تدبیر و امید، اعتماد مردم و اجتماع را به عنوان بزرگترین سرمایه در استان کردستان از دست داده است که نمونه آن عدم اجرای هیچ پروژه‌ای از سفر ریاست جمهوری به کردستان است و به دلیل عدم توجه به مسأله گرانی، رکود، بیکاری، عدم توسعه استان، عدم توجه به نظرات نمایندگان محترم مجلس و خصوصا معضل کشاورزان زحمتکش در پرداخت پول گندم آنان توسط دولت، بخاطر همدلی با مردم باشرف، شهیدپرور و ولایت‌مدار استان، ما احزاب اصولگرا در جلسه «احزاب سیاسی کردستان»، شرکت نخواهیم کرد.

4- با توجه به درخواست مکرر مبنی بر به‌کارگیری نیروی بومی در پست مدیر کلی حوزه استانداری، شاهد آن هستیم که همچنان یک فرد غیربومی که «استاندار در سایه» می‌گویند، در مسند قدرت است.

5- با توجه به جایگاه بلند اصولگرایی در استان کردستان و وظیفه انتقاد سازنده و ارائه راهکارها و پیشنهادات به دولت برای رفع مشکلات مردم باغیرت و با فرهنگ کردستان به فرمایش مقام معظم رهبری، مدیران دولتی فقط جلسات را به‌خاطر شعار تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌گذارند نه ایجاد وحدت و اعتدال در استان.

نکته قابل‌ توجه دیگر، اینکه در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، برنامه عملیاتی مناسب با این شعار، توسط مدیران اجرایی استان مشاهده نمی‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار