رئیس سازمان مدیریت‌ و‌ برنامه‌ریزی کردستان:
رئیس سازمان مدیریت‌ و‌ برنامه‌ریزی کردستان گفت: پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان 13 آبان‌ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 04 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده در جلسه بررسی رفع موانع پیشرفت پروژه‌های نیمه‌تمام که با حضور مسئولان استان و شهرستان در دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان 13 آبان‌ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه اکنون از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی برخوردار بوده است، گفت: این پروژه از محل اعتبارات استانی در حال ساخت است و تاکنون بیش از 11 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان مدیریت‌ و‌ برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: برای بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان بخش‌های اورژانس، بستری زنان و مردان، بلوک زایمان، جراحی نوزادان، ریکاوری، سردخانه، امحاء زباله، قسمت اداری و رستوران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پروژه بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان اکنون از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی برخوردار است و تجهیز کامل بیمارستان در کمتر از دو ماه انجام و 13 آبان‌ماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

نصراللهی‌زاده افزود: راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان یکی از نیازهای شهرستان است که می‌تواند از مراجعه بیماران این شهرستان به شهرستان‌های مجاور جلوگیری کند و دولت نیز در این راستا تلاش می‌کند از محل اعتبارات استانی و شهرستانی این پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

وی اظهار کرد: در شهرستان دهگلان 9 پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که برای بهره‌برداری از آنها بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منبع: تسنیم


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
اعتبار پروژه ملی استانی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار