مشاور رئیس جمهور خبر داد
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه نگاه نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی به لایحه افزایش مناطق آزاد کشور مثبت است گفت: با رأی به این لایحه شمار مناطق آزاد کشور از هفت به 14 منطقه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 30 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، اکبر ترکان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نگاه نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی به لایحه افزایش مناطق آزاد کشور مثبت است.

وی گفت: مناطق آزاد جدید شامل منطقه آزاد مهران در ایلام، منطقه آزاد بانه مریوان در کردستان، منطقه آزاد اردبیل، منطقه آزاد اینچه‌برون در گلستان، منطقه آزاد سیستان در استان سیستان و بلوچستان منطقه آزاد جاسک در هرمزگان و منطقه آزاد بوشهر است.

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی تصریح کرد: لایحه دولت تدبیر و امید در زمینه افزایش مناطق آزاد در مجلس نهم به سرانجام نرسید و با آغاز به کار مجلس دهم بار دیگر لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد جدید با 2 فوریت به مجلس تقدیم و با نگاه مثبت نمایندگان همراه شد.

وی گفت: با رأی مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شمار مناطق آزاد کشور از هفت به 14 منطقه افزایش می‌یابد که این امر موجب خوشحالی ساکنان استان‌های یاد شده می‌شود.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار