استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه اکثر فرهنگیان است؟
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی 17 مردادماه طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را برای طی مراحل قانونی و بررسی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند که 5 نماینده عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی هم طرح استیضاح را امضاء کرده‌‌اند.
کد خبر: ۲۸۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 29 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی 17 مردادماه طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را برای طی مراحل قانونی و بررسی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند.

این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد و این کمیسیون پس از برگزاری جلساتی با حضور امضاکنندگان طرح استیضاح و وزیر آموزش و پرورش، گزارش خود مبنی بر قانع‌نشدن امضاکنندگان از توضیحات فانی را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد تا هیئت رئیسه در این باره تصمیم‌گیری کند.

بر اساس گزارش فارس، هدف از استیضاح وزیر آموزش و پرورش حفظ منافع حدود یک میلیون فرهنگی و 12 میلیون دانش آموز و انتقال فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به نسل آینده و مبارزه با تهاجمات فرهنگی عنوان شده است.

نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح «فانی» عنوان کرده‌اند «استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه اکثر فرهنگیان کشور می‌باشد، چون کرامت معلمان مورد توجه نیست، دوران مصلحت‌اندیشی به پایان رسیده، چه مصلحتی بالاتر از رضایت معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان که بزرگترین سرمایه کشور، امید و آینده این مرز و بوم می‌باشند، متأسفیم برای کسانی که به نام مصلحت،‌ درد فرهنگیان را نشنیده‌اند و یا نمی‌خواهند بشنوند.»

5 نماینده عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌‌اند.

حمدالله کریمی نماینده بیجار، سیدمهدی فرشادان و سیداحسن علوی نمایندگان سنندج، دیواندره و کامیاران، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه و منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد از اعضای مجمع نمایندگان کردستان هستند که خواهان استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار