ADSL مخابرات ازنظر کاربران درمیان سه اپراتور برتر ارائه اینترنت درکردستان جایگاهی ندارد
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت(ADSL) براساس نظرسنجی از کاربران خبر داد که نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد ADSL مخابرات کردستان از نظر کاربران در میان سه اپراتور برتر استان جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۲۸۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 28 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، حسین فلاح جوشقانی اظهار کرد: به منظور ارائه اطلاعات درست به کاربران برای انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، سطح کیفی ارائه خدمات از سوی اپراتورها بر اساس نظرسنجی و مراجعه مستقیم به بیش از ۳۰ هزار کاربر در ۳۱ استان کشور مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی و اعلام نتایج در ایجاد فضای رقابتی، عادلانه و شفاف بین اپراتورها و ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس‌های ارائه شده در حوزه ICT سهم بسزایی دارد، گفت: فرآیند نظرسنجی و رتبه بندی اپراتورها به تفکیک استان و انتشار آن به صورت دوره‌ای، مستمر بوده و به زودی با ایجاد سامانه رضایت سنجی مشترکین، این فرآیند به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش اسامی سه شرکت برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL در سه ماهه اول سال در استان کردستان به شرح زیر است:

1- پارسا لین ارتباطات

2- شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

3- کارا امین ارتباط


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار