موافقت «تلویحی» با رفتن «شعبان سپهر» از فرمانداری قروه
فرماندار قروه با اشاره به موافقت تلویحی مسئولان با جابجایی وی گفت: برای بازگشت به محل کار اولیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دلایل شخصی دارم و این جابجایی با درخواست اینجانب انجام می‌شود و دلیل آن مشکلات شخصی است و در هر پستی مسئولان تصمیم بگیرد خدمت می‌کنم.
کد خبر: ۲۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 28 August 2016

شعبان سپهر در گفت‌وگو با تابناک کردستان با اشاره به خداحافظی خود با مردم قروه در نماز جمعه این شهر اظهار کرد: از مدتی قبل قصد داشتم به محل خدمت اولیه خود در دانشگاه علوم پزشکی کردستان بازگردم و در این باره مذاکراتی هم با مسئولان امر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی خاصی پیش نیامده گفت: برای بازگشت به محل کار اولیه خود دلایل شخصی دارم و این جابجایی با درخواست اینجانب انجام می‌شود و دلیل آن مشکلات زندگی شخصی است.

فرماندار قروه با اشاره به اینکه پیشنهاد مسئولیت در کرمانشاه را نپذیرفته خاطر نشان کرد: قصدم بازگشت به دانشگاه علوم پزشکی و ادامه خدمت به مردم شریف کردستان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با جابجایی شما از سمت فعلی و بازگشت به محل کار اولیه موافقت شده گفت: «با این جابجایی تلویحاً موافقت شده است و تنها این موضوع باقی مانده که برای شهرستان قروه فرماندار تعیین شود یا فردی به عنوان سرپرست عهده‌دار امور شود».

سپهر در پاسخ به سؤال دیگری با این مضمون که آیا مشخص شده پس از بازگشت به دانشگاه علوم پزشکی در چه پستی انجام وظیفه خواهد کرد افزود: تجربه کار در حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی را دارم و بسته به تصمیم مسئولان در هر جایی نیاز باشد آماده خدمتگزاری هستم.

به گزارش تابناک کردستان، شعبان سپهر دومین فرماندار منصوب دولت تدبیر و امید در شهرستان قروه بود که حدود 19 ماه در این سمت خدمت کرد و در دوران مسئولیت خود یکی از کم‌حاشیه‌ترین مدیران دولت در استان بود.

باید منتظر ماند و دید از سویی دولت چه توضیحی برای افکار عمومی بابت عدم ثبات مدیریت در شهرستان مهمی چون قروه دارد و از سوی دیگر آیا انتخاب فرماندار بعدی ـ در صورت نهایی شدن تغییر سپهر ـ خواهد توانست رضایت مردم این شهرستان را جلب کند یا خیر.




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
به جناب دکتر سپهر خسته نباشید عرض می کنیم انصافا یکی از نجیب ترین و دلسوزترین مدیران بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار