رئیس منابع طبیعی دهگلان خبر داد
رئیس اداره منابع طبیعی دهگلان از کاهش 75 درصدی میزان حریق در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 25 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، بهزاد شریفی‌پور در مصاحبه با خبرنگاران در دهگلان، از کاهش 75 درصدی میزان حریق در این شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تجهیز دهیاری‌ها به تجهیزات مورد نیاز برای اطفاء حریق از نیازهای مهم شهرستان است که متأسفانه اعتبارات منابع طبیعی شهرستان پاسخگوی برآوردن این مهم نیست.

وی از تشکیل تیم‌های اطفاء حریق و گروه‌های واکنش سریع اطفاء حریق با مسؤولیت دهیاران به عنوان مدیران بحران در روستاهای سطح شهرستان خبر داد و گفت: کمیته بحران با حضور فرماندار، بخشداران و دهیاران در بخش بلبان‌آباد و بخش مرکزی در سطح شهرستان تشکیل و مباحث مورد نیاز در این جلسات مورد تأکید قرار گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی دهگلان تصریح کرد: تیم اطفاء حریق روستای سیس بهترین عملکرد را در عملیات اطفاء حریق داشته و از دهیار روستای سیس نیز به عنوان مسئول تیم موفق و الگویی برای سایر دهیاران، تقدیر شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حریق‌ها در طول سال‌جاری در بخش بلبان‌آباد اتفاق افتاده است، گفت: ظرفیت‌ مردمی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد در سطح شهرستان نقش مهمی در جلوگیری از وقوع حریق و حتی خاموش کردن آتش‌سوزی‌هایی که به وقوع پیوسته داشته است.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار