رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خبر داد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: برای تکمیل پروژه نیمه تمام سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج 100 میلیارد ریال به شرکت توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 24 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده در دیدار معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سنندج اظهار کرد: برای تکمیل پروژه نیمه تمام سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج 100 میلیارد ریال به شرکت توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کنیم.

وی گفت: سنندج این ظرفیت را دارد که میزبان بازی‌ها و مسابقات ملی و حتی بین المللی شود لذا باید در راستای تکمیل پروژه‌های ورزشی با تمام توان تلاش کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: با توجه به پایین بودن سرانه ورزش کردستان و علاقه و اشتیاقی که بین جوانان استان وجود دارد، باید روی پروژه‌های ورزشی تمرکز کنیم و آنهایی را که نیمه تمام مانده هر چه سریع‌تر به پایان برسانیم.

وی گفت: امسال مسابقات زورخانه‌ای بین‌المللی در سنندج برگزار شد که متاسفانه به دلیل کمبود امکانات رفاهی و ورزشی، فقط چند کشور محدود در این مسابقات شرکت کردند و این اصلا برای ورزش کردستان قابل قبول نیست.

نصراللهی‌زاده افزود: سهم ورزشی کردستان در مقایسه با میانگین کشوری خیلی پایین است و باید نسبت به افزایش آن اقدامات بیشتری انجام دهیم.

وی در رابطه با سالن ورزشی 6 هزار نفری 22 گولان سنندج خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال آینده و با کمک شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور این پروژه مهم به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار