استاندار کردستان:
استاندار کردستان در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: در صورت کشف لباس‌های دست دوم قاچاق (تاناکورا) آن را معدوم کنید ولی البسه‌ای که تازه و نو و مصرف نشده است را از بین نبرید.
کد خبر: ۲۸۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 21 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در پنجمین کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، اظهار کرد: باید با ایجاد شغل مناسب و آبرومند جایگزین مناسبی برای قاچاق یافت تا مردم به طرف فعالیت‌های غیرقانونی نروند.

وی گفت: سعی کنید رفتارهای غیر قانونی را به تدریج به قانونی تبدیل کنید و با رافت و عطوفت اسلامی با افراد و اصناف و فروشندگان برخورد کنید تا رفتار شما سبب شود این افراد به تبعیت از قانون سوق پیدا کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در ابتدا باید به دنبال ساماندهی و حل مشکلات اصناف و مغازه داران باشید، اظهار کرد: نباید به سرعت اقدام به پلمپ مغازه‌های خاطی کنید، چون رزق و روزی و کسب درآمد شهروندان باید در اولویت باشد.

وی به البسه و پوشاک قاچاق اشاره کرد و گفت: در صورت کشف لباس‌های دست دوم قاچاق (تاناکورا) آن را معدوم کنید ولی البسه‌ای که تازه و نو و مصرف نشده است را از بین نبرید.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار