صاحب امتیاز سایت تابناک:
صاحب امتیاز تابناک با اشاره به اینکه فسادپذیری مولفه‌ای در کمین قدرت‌ و حکومت است و نقد منصفانه رسانه می‌تواند به عنوان اهرم بازدارنده در این حوزه عمل کند گفت: «تابناک» فعالیت‌ خود را بر مبنای ارزش‌های اسلامی و انقلابی قرار داده و در حوزه نقد منصفانه با هیچ یک از نهادها و ارکان کشور تعارفی ندارد.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 18 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، امیرعلی امیری امروز در آئین افتتاح رسمی نخستین دفتر استانی تابناک در استان مرکزی اظهار کرد: رسانه‌ها در مناسبات قدرت و ترسیم شرایط روز به عنوان ابزار و اهرم تاثیرگذار بر فعالیت ارکان و بخش‌های مختلف نظارت دارند و از این امکان باید در توسعه اخلاق مداری، تقویت هم‌گرایی جمعی و پیشگیری از فساد نهایت بهره را جست.

وی گفت: چگونگی بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ها می تواند عامل بقا، پیشرفت، توسعه و یا دلیلی برای سقوط و نابودی هر نظام باشد و به همین منظور جایگاه و رسالت رسانه‌ها خطیر است.

صاحب امتیاز سایت خبری تحلیلی تابناک اظهار کرد: کودتای ترکیه نمونه‌ای از هم‌سویی رسانه‌ها با مردم است که توانست به بسیج مردمی بیانجامد و شرایط را مهار کند.

وی گفت: فسادپذیری مولفه‌ای در کمین قدرت‌ها و حکومت‌ها است و نقد منصفانه و نظارت هدفمند رسانه‌ها می‌تواند به عنوان اهرم بازدارنده در این حوزه عمل کند.

امیری افزود: سایت خبری تحلیلی تابناک فعالیت‌های خود را بر مبنای ارزش‌های اسلامی و انقلابی قرار داده و در حوزه نقد منصفانه با هیچ یک از نهادها و ارکان کشور تعارفی ندارد و استفاده از ظرفیت را خواست و مطالبه مخاطبان خود می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: این پایگاه در یک و نیم سال اخیر اقدام به تشکیل شعب آزمایشی استانی کرده و شعبه استان مرکزی به عنوان نخستین پایگاه رسمی استانی راه‌اندازی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار