معاون استاندار کردستان خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در هفته دولت 2 هزار و 223 واحد از پروژه‌های مسکن مهر در سطح شهرهای استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 18 August 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: در هفته دولت 2 هزار و 223 واحد از پروژه‌های مسکن مهر در سطح شهرهای استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه 1120 واحدی مسکن مهر «فرابتن» سنندج را از جمله چالش های مسکن مهر استان دانست و گفت: با تصمیم شورای مسکن استان قرار شد با تغییر پیمانکار، ادامه کار این مجموعه در اختیار جهاد نصر استان قرار گیرد تا با تکمیل این پروژه طبق زمان‌بندی، این چالش در حوزه مسکن مهر کردستان برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در خصوص پروژه 1728 واحدی دگایران سنندج نیز به پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد این مجموعه اشاره و تصریح کرد: مشکل این پروژه، مخزن تأمین آب واحدها و نیز شبکه فاضلاب بود که با تصمیم شورای مسکن استان قرار شد پیمانکار و شرکت آبفا، کار را آغاز و کمک‌های لازم نیز در سطح استان برای اتمام این پروژه اختصاص یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار