معاون استاندار کردستان خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری استان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان 10 سال از پرداخت مالیات معاف خواهد بود و پس از آن نیز 50 درصد معافیت مالیاتی به آن تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 18 August 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در جلسه هماهنگی بخش خصوصی و شهرداری در راستای ساخت هتل سنتی در مرکز شهر سنندج این جلسه را نمادین و پیام آن را اثبات آمادگی استانداری، شهرداری ها و شوراهای استان و سایر دستگاه ها برای سرعت بخشیدن به روند سرمایه گذاری در استان عنوان و اظهار کرد: این آمادگی ذهنی و روانی بوده و اجرایی و عملیاتی کردن آن شروع مبارکی در روند تسریع روند بروکراسی اداری است.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان گفت: از سرمایه گذاران بومی بیشتر حمایت خواهیم کرد و آنها می‌توانند با آسایش خاطر پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری استان خبر داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان 10 سال از پرداخت مالیات معاف خواهد بود و پس از آن نیز 50 درصد معافیت مالیاتی به آن تعلق می‌گیرد.

وی تعدادی از سرمایه گذاری‌های خارجی موفق طی یک سال گذشته در شهرهای استان را برشمرد و گفت: پیام سیستم اداری استان این است که آمادگی کافی و لازم برای سرعت بخشیدن و تسهیل سرمایه‌گذاری را دارد.

فیروزی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد گردشگری کردستان از کمبود سرمایه‌گذاری در این زمینه ابراز تاسف کرد؛ و به سرمایه گذاران اعتماد داد که سرمایه گذاری در این زمینه توجیه اقتصادی دارد.

وی افزود: ظرفیت‌های گردشگری کردستان هنوز به ایران و جهان شناسانده نشده اما یقیناً این ظرفیت‌ها در حدی است که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با وام گیری از سخنان استاندار، سنندج را مرکز کردهای جهان نامید و گفت: باید از المان‌های مناسب در این شهر استفاده شود که معرف خوبی برای آن باشد.

وی مردم مناطق غرب را مردمانی اجتماعی و علاقمند به کار و زندگی جمعی توصیف کرد و افزود: لازم است سنندج به عنوان مرکز استان به محلی برای تجمع مردم استان و منطقه به منظور انجام مراسم، خرید، دریافت خدمات درمانی و ... تبدیل شود.

فیروزی در این جلسه نمادین از کلیه اعضای جلسه خواست حداکثر همکاری لازم را با سرمایه گذار هتل سنتی سنندج داشته باشند و پس از بررسی، در صورت عملی بودن طرح، با تعیین زمان برای اتمام پروژه، زمین مورد نظر را در اختیار وی قرار دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار