فرمانده انتظامی قروه خبر داد
فرمانده انتظامی قروه از دستگیری فردی کلاهبردار به جرم فروش غیرقانونی یک میلیارد ریال بار گندم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 15 August 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین‌رضا رشیدی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو کامیون، اقدام به بارگیری محصول گندم از شرکت باربری قروه به مقصد سیلوی شهرستان رودسر را کرده ولی بار مورد نظر به مقصد نرسیده است، بلافاصله اقدامات پلیسی با فرض وقوع کلاهبرداری در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با احراز مشخصات راننده و کامیون مشخص شد راننده با شگرد تغییر در ارقام پلاک و یا نصب پلاک‌های جعلی اقدام به بارگیری بار گندم کرده ولی آن را به سیلوی مورد نظر تحویل نداده است.

فرمانده انتظامی قروه تصریح کرد: با همکاری پاسگاه انتظامی گنجی خودرو مورد نظر شناسایی و در روستای گنجی توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی به روند تحقیقات در راستای این پرونده اشاره کرد و گفت: پلاک‌های نصب شده بر روی خودرو جعلی بوده و متهم با همدستی فرد دیگری، با استفاده از این شگرد، گندم را از باربری بارگیری ولی به سیلوی مقصد تحویل نمی‌داد.

رشیدی افزود: متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد با این شگرد اقدام به کلاهبرداری و انتقال مقدار 75 تن گندم به استان کرمانشاه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این مقدار گندم یک میلیارد و 300میلیون ریال است که تمام این مقدار گندم به باربری استرداد و راننده کلاهبردار با قرار مناسب قضایی روانه زندان شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار