از مهرماه امسال انجام می‌شود
رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان از پذیرش دانشجو در رشته موسیقی سازهای سنتی ایرانی از مهرماه امسال در این دانشکده خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته 35 نفر است.
کد خبر: ۲۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 15 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، کیومرث ایراندوست در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج با بیان اینکه دو استاد متخصص حوزه موسیقی با مدرک کارشناسی ارشد برای تدریس رشته موسیقی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان جذب شده‌اند اظهار کرد: از هر هنرمندی که تحصیلات دانشگاهی در رشته موسیقی و یا تجاربی در این حوزه داشته باشد براساس قوانین و مقررات دانشگاه استفاده می‌کنیم.

وی به فراخوان جذب استاد در شهریور امسال نیز اشاره کرد و از تمام افراد متخصص و دارای شرایط برای تدریس در رشته موسیقی در دانشگاه کردستان خواست از طریق پایگاه اینترنتی وزارت علوم در این فراخوان شرکت کرده و رزومه کاری خود را ثبت کنند.

رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان صنایع دستی را نیز از دیگر قابلیت‌های استان کردستان دانست و خاطر نشان کرد: به دنبال ایجاد رشته صنایع دستی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان در مقطع کارشناسی و همچنین ایجاد رشته طراحی شهری در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده هستیم.

وی گفت: وزارت علوم با راه‌اندازی رشته شهرسازی در مقطع دکترا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان موافقت کرده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار