توسط معاون استاندار صورت گرفت
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: فرآیندهای زائد و طولانی و محل سرمایه‌گذاری باید از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود.
کد خبر: ۲۷۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 14 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، حسین فیروزی امروز در بازدید از مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای استان کردستان در سنندج، در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در مورد وجود بروکراسی‌های دست و پاگیر اداری در فرآیند جذب سرمایه‌گذار در استان، اظهار کرد: در هر اداره‌ای که با فرآیند دست و پاگیر بروکراسی برخورد کردید به صورت مستقیم به بنده اطلاع دهید و یا به صورت غیرمستقیم از طریق ارباب جراید به گوش مسئولان برسانید.

وی با بیان اینکه در بسیاری از جلسات مهم استان مانند شورای اداری، شورای برنامه‌ریزی و شورای رفع موانع تولید همواره بر تسهیل در فرآیند جذب سرمایه‌گذار در استان تاکید شده است، گفت: فرآیندهای زائد و طولانی و محل سرمایه‌گذاری باید از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تأکید بر این نکته که به مدیران تفویض اختیار شده است، تصریح کرد: مدیران باید در بحث جذب سرمایه‌گذار جسارت بیشتری از خود نشان دهند و مانع از اتلاف وقت در این حوزه شوند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: سرمایه‌گذاران نباید در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری گیر کنند و اگر در سیستم اداری فرآیند دست و پاگیر وجود دارد توسط مدیران برداشته شود و یا در غیر اینصورت جای خود را برای مدیران توانمند خالی کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار