بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین با یک دستگاه تویوتا لندکروزر در مسیر روستای دزلی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد استان کردستان 4 نفر کشته و 9 زخمی شدند.
کد خبر: ۲۷۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 09 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین با یک دستگاه تویوتا لندکروزر در مسیر روستای دزلی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد استان کردستان 4 نفر کشته و 9 زخمی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در این ارتباط به ایرنا گفت: شامگاه روز دوشنبه یک خودروی مزدای دوکابین با 12 سرنشین در مسیر روستای دزلی با یکدستگاه تویوتا لندکروزر که یک سرنشین داشت، به شدت باهم برخورد کردند.

افشین بهمنی افزود: در این حادثه دلخراش که راس ساعت 22 به وقوع پیوست، متاسفانه 4 نفر از سرنشینان خودروی مزدا در دم جان باختند و 9 نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد تصریح کرد: کشته شدگان و مصدومان حادثه به بیمارستان های بوعلی و فجر مریوان منتقل شدند و حال مصدومان وخیم اعلام شده است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش آمار کشته شدگان نیز وجود دارد، گفت: در صورت نیاز ، مصدومان حادثه به بیمارستان های سنندج اعزام خواهند شد.

بهمنی افزود: افراد کشته شده از اهالی روستای دره ناخی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد هستند.

در این تصادف اسعد کریمی فرزند رحمان 30 ساله، عدنان کریمی فرزند حسین 42 ساله، سعید ابست فرزند علی 53 ساله و محمود باخه فرزند کریم 40 ساله که همگی اهل روستای دره ناخی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد هستند جان خود را از دست دادند.

عبدالله رسولی فرزند امین، آزاد یاسمنی فرزند حبیب‌الله رئیس شورای روستای دره ناخی، امید باخه فرزند علی، عبدالله باخه فرزند علی، محمود نادریان فرزند محمد رضا، اسعد شریفی فرزند غفور، احمد ابست فرزند سعید، شورش ربانی فرزند عبداله و سوران النگون راننده تویوتا لندکروزر مصدوم این تصادف هستند.

8 نفر از مصدومان اهل روستای دره ناخی و راننده تویوتا از اهالی یکی از روستاهای شهرستان مریوان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار