طبق اعلام مشاور عالی سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری سال ۹۵ احتمالاً اواخر سه‌شنبه‌شب اعلام می‌شود، همچنین سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته یک هشدار داده است.
کد خبر: ۲۷۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 08 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با اعلام نتایج کنکور اظهار کرد: احتمالاً نتایج در ساعات پایانی سه‌شنبه‌شب اعلام شود در غیر این‌صورت نتایج به‌صورت قطعی صبح چهارشنبه اعلام خواهد شد.

وی گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته برای این کار شخصاً اقدام کنند و در صورت نیاز به مراجعه به پایگاه‌های انتخاب رشته وابسته به وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته توصیه کرد:‌ اخیراً مشاهده شده است برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری و انتخاب رشته با سوء استفاده از نام و عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور یا معرفی خود به‌عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسسات کذب محض بوده و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام‌برده‌شده در تبلیغات مؤسسات یادشده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این‌چنینی به‌منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار