سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۷۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 08 August 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی 17 مرداد، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت کوش استان کردستان تبریک گفت.

در پیام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، آمده است: اصحاب رسانه با قلم خود فتنه های دشمنان را خنثی می کنند.

در ادامه این پیام آمده است: ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی را گرامی می‌دارم و برای همه تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

سردار رجبی در پیام خود آورده است: اصحاب رسانه با قلم خود همانگونه که رزمندگان انقلاب در دوران دفاع مقدس با تیرهای خود صفوف به هم پیوسته دشمنان را در هم می‌شکستند؛ فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌نمایند.

در این پیام آمده است: الگو سازی، بازگو کردن ایثار شهیدان در راه حق، بصیرت افزایی و ایجاد وحدت در بین مسلمین از وظابف خطیر رسانه‌ها است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان پیام خود از تلاش و همراهی قشر خدوم و مسئولیت‌شناس خبرنگار در انعکاس اخبار فعالیت‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی تقدیر و عنوان شده: از درگاه ایزد منان برای همه اصحاب قلم و خبر که در مسیر ترویج و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند، آرزوی توفیق روزافزون را دارم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار