تازه‌ترین اظهار نظر «عمومی» استاندار کردستان درباره «نقد و انتقاد»:
استاندار کردستان با طرح این موضوع که 20 سال است کار رسانه‌ای انجام می‌دهد نقد مورد پسند خود را مشخص کرد و گفت: عزیزان ما در حوزه رسانه اطمینان داشته باشند که حداقل در استان کردستان، مدیریت سیاسی استان مشکلی با نقد و انتقاد ندارد، منتهی نقدی که جامعه را امیدوار می‌کند.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 08 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به بحث نقد در حوزه رسانه‌ها اظهار کرد: بارها اعلام شده که سیاست دولت این است که از انتقاد استقبال کند چرا که انتقاد لازمه جامعه است.

وی گفت: کسانی که به عنوان مدیر در یک جامعه، کشور، استان یا شهرستانی مسئولیت می‌پذیرند اگر اشتباهاتشان تذکر داده نشود آن اشتباهات را مرتباً تکرار خواهند کرد و رسانه‌ها به عنوان نمایندگان یا حداقل نمایندگان بخش عمده‌ای از افکار عمومی جامعه می‌توانند با نقد منصفانه‌ای که دارند نسبت به شناسایی اشتباهات و اشکالاتی که در جامعه و در حوزه اجرا وجود دارد به مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کشور در هر رده‌ای کمک کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه «انتقاد کمک به ماست» خاطر نشان کرد: البته زمانی هست که «نقد» انجام می‌شود و زمانی هم هست که «نفی» صورت می‌پذیرد.

وی با طرح این موضوع که 20 سال است کار رسانه‌ای انجام می‌دهد گفت: ما در انتقاد و نقد شخصیت افراد را نفی نمی‌کنیم بلکه عملکرد را نقد می‌کنیم و این کمک می‌کند که جامعه در یک مسیر صحیح حرکت کند.

استاندار کردستان افزود: عزیزان ما در حوزه رسانه اطمینان داشته باشند که حداقل در استان کردستان، مدیریت سیاسی استان مشکلی با نقد و انتقاد ندارد منتهی نقدی که جامعه را امیدوار می‌کند و در مسیر اصلی اهدافی که نظام جمهوری اسلامی تعیین کرده و دولت دنبال می‌کند، قرار می‌دهد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار