مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مجمع انتخابات هیئت بیلیارد و بولینگ کردستان تلویحاً به گزارش روز گذشته تابناک کردستان پاسخ داد.
کد خبر: ۲۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 02 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد جولایی امروز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت بیلیارد و بولینگ کردستان در سنندج به انتقاداتی که به این اداره کل در خصوص عدم حضور ورزشکاران استان در بازی‌های المپیک شده، اشاره و اظهار کرد: برای حضور در المپیک نیاز به حداقل ۱۰ سال کار و آماده سازی ورزشکاران برای اعزام به این مسابقات است.

وی گفت: دانش مربیان رشته‌های ورزشی موجود در استان هم در حد و اندازه اعزام ورزشکاران به المپیک نیست و نیاز است که این مربیان در کلاس‌های درجه یک و بین‌المللی شرکت کنند تا بتوانیم در سنوات آینده شاهد حضور ورزشکارانی از کردستان در بازی‌های المپیک باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم قول می‌دهم بیش از پنج ورزشکار از استان در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

وی گفت: از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران رشته‌های ورزشی مختلف انتظار داریم ضعف‌های هیئت‌های ورزشی را به ما منتقل کنند تا هیئت‌های غیرفعال را تقویت و یا در صورت لزوم رییس هیئت‌ها را تغییر دهیم، تا بدین وسیله ورزشکاران ضرر نکنند.

منبع: مهر


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
فوتبال كردستان با رفتن نظري از بين رفت تيم سقوط كرد.هرج و مرج .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار