استاندار کردستان بر ضرورت دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: در اجرای پروژه‌های آموزشی باید از پیمانکارانی استفاده شود که توان مالی کافی را داشته باشند تا در صورت عدم تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های آموزشی که نیاز اساسی دانش آموزان است با مشکل مواجه نشود.
کد خبر: ۲۶۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 31 July 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش کردستان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها فرهنگی و اجتماعی باید در طرح غنی سازی اوقات فراغت مشارکت کنند اظهار کرد: در تمامی برنامه‌هایی که در طول سال و فصل تابستان برگزار می‌شود مناطق حاشیه و کمتر برخوردار در اولویت قرار داشته باشند.

وی گفت: کودکان ساکن در این مناطق آسیب‌پذیرتر از دیگر نقاط و از امکانات کمی برخوردار هستند لذا باید به آنها در زمینه اوقات فراغت نگاه ویژه داشت.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز آینده‌سازان فردای کشور هستند تصریح کرد: مشارکت دادن دانش آموزان بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته در فعالیت‌های گروهی و جمعی تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی استعدادهای آنان دارد.

استاندار کردستان بر ضرورت دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت در اجرای پروژه‌های آموزشی باید از پیمانکارانی استفاده شود که توان مالی کافی را داشته باشند تا در صورت عدم تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های آموزشی که نیاز اساسی دانش آموزان است با مشکل مواجه نشود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار