«4 بار به استاندار و 2 بار به وزارت کشور نامه فرستادیم ولی متاسفانه نتیجه‌ای نداشت»
عضو علی‌البدل شورای شهر کامیاران با اشاره به اینکه سلب عضویت ۵ نفر از اعضای شورای شهر کامیاران تایید شده اما این افراد همچنان به کار خود ادامه می‌دهند گفت: ما به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کامیاران 4 بار به استاندار و 2 بار به وزارت کشور نامه فرستادیم و خواستار پیگیری این مسئله شده‌ایم ولی متاسفانه نتیجه‌ای در بر نداشت.
کد خبر: ۲۶۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 28 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، خلیل عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: سه ماه بعد از شروع به کار شورای چهارم شهر کامیاران 5 نفر از اعضای شورای شهر به جرم اختلاس دستگیر شدند و دادگاه بدوی 5 نفر اعضا به 10 سال زندان و حبس و سه سال و 6 ماه انفصال از خدمات عمومی، 84 ضربه شلاق و 10 میلیون جریمه محکوم کرد و در دادگاه تجدید نظر هم تایید کرد اما زندان و محکومیت اجتماعی این افراد 2 سال تعلیق شد.

وی گفت: پرونده این افراد در شورای حل اختلاف استانداری کردستان برگزار شد و سلب عضویت از شورای شهر را به شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور پیشنهاد دادند که در آنجا تایید شد اما پرونده این افراد 7 ماه است که در شورای حل اختلاف مرکزی بدون حصول نتیجه مانده است.

عضو علی‌البدل شورای شهر کامیاران با اشاره به اینکه مردم شهر نسبت به اجرا نشدن این حکم و ادامه کار این افراد معترض هستند تصریح کرد: متاسفانه این 5 نفر همچنان با وجود اختلاسی که انجام داده‌اند به کار خودشان ادامه می‌دهند و با این وجود شهردار را تغییر داده و پروژه‌های متعددی را به طرز مشکوک به پیمانکاران واگذار می‌کنند و سوال اینجاست چرا این حکم با توجه به حکم محکومیت و حکم قطعی است اجرا نمی‌شود.

عزیزی با بیان این که بر اساس مدارک موجود این افراد باید از خدمت در شورای شهر منفصل شوند گفت: برخی مسئولان از اجرای این حکم امتناع می‌کنند و اجرای حکم را به تاخیر می‌اندازند.

ما به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کامیاران 4 بار به استاندار و 2 بار به وزارت کشور نامه فرستادیم و خواستار پیگیری این مسئله شده‌ایم ولی متاسفانه نتیجه‌ای در بر نداشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار