«شعبان سپهر» براساس گمانه‌زنی‌ها گزینه اصلی فرمانداری کرمانشاه معرفی شده است
جابجایی فرمانداران قروه در سال‌های اخیر داستان آشنایی است و با روی کار آمدن دولت یازدهم هم این شهرستان شاهد تغییر دو فرماندار بوده که نخستین گزینه تنها 6 ماه در این پست فعالیت کرد و اکنون هم فرماندار فعلی قروه بر اساس گمانه‌زنی‌ها گزینه اصلی فرمانداری کرمانشاه معرفی شده هرچند «سپهر» از این موضوع اظهار «بی‌خبری» کرد.
کد خبر: ۲۶۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 25 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، «قروه» یکی از شهرستان‌های استان کردستان است که به دلایلی از شهرستان‌های مهم این استان به شمار می‌رود.

اما با وجود اهمیت قروه در سال‌های اخیر دیده شده که فرمانداران این شهرستان در زمان‌های بعضاً کوتاهی جابجا شده و ثبات مدیریت در شهرستان قروه با یک چالش جدی مواجه شده است.

بهار سال 89 و پس از آنکه ولی‌الله میرزایی‌اصل در سمت فرماندار قروه، جای خود را به مصیب محمدیان‌شمالی داد، مدت سکانداری فرماندار جدید در این شهرستان به یک سال هم نرسید و وی در پایان همان سال جای خود را به نادر فخری داد.

نادر فخری هم چندان در شهرستان قروه دوام نیاورد و در آذرماه سال 91 جای خود را به رسول شیخی‌زاده داد و این فرماندار هم 18 ماه بعد و تنها چند ماه پس از تعیین استاندار دولت یازدهم در کردستان جای خود را به محمد شرفبیانی داد.

اما دوره فرمانداری نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در قروه 6 ماه بیشتر نبود و شرفبیانی هم دی‌ماه 93 با این سمت خداحافظی کرد و «شعبان سپهر» به عنوان دومین فرماندار دولت یازدهم در این شهرستان هدایت امور را عهده‌دار شد.

جالب آنکه علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان که در مراسم معارفه شرفبیانی به عنوان فرماندار شهرستان قروه وعده داده بود که این انتصاب زمینه را برای اعتلا و توسعه این شهرستان فراهم می‌کند در مراسم تودیع وی گفت: بابت عمر کوتاه مدیریتی فرماندار قروه، از مردم این شهرستان عذرخواهی می‌کنیم.

اکنون و تقریباً 18 ماه پس از انتصاب «شعبان سپهر» به عنوان دومین فرماندار دولت تدبیر در قروه، خبرهایی به گوش می رسد که از انتصاب وی به عنوان فرماندار کرمانشاه حکایت دارد.

در استان کرمانشاه اخبار حکایت از تغییر فضل‌الله رنجبر، فرماندار فعلی کرمانشاه و حضور «شعبان سپهر» در این منصب دارند.

هر چند تاکنون هیچ منبع رسمی دولتی خبر تغییر فرماندار فعلی کرمانشاه را تایید یا تکذیب نکرده است اما شعبان سپهر بر اساس گمانه زنی‌ها گزینه اصلی فرمانداری کرمانشاه معرفی شده است.

اما «شعبان سپهر» فرماندار قروه، در گفت‌وگو با تابناک کردستان در واکنش به انتشار این خبر ابتدا اظهار کرد «چنین خبری را تکذیب می‌کنم» و سپس در پاسخ به این سؤال که آیا در این زمینه با شما «صحبتی» شده یا خیر اظهار کرد: «صحبت» که زیاد می‌شود ولی حالا اگر بگویم «تکذیب می‌کنم» صحیح نیست ولی «من بی خبرم».

اگر گمانه‌زنی انتصاب «سپهر» به عنوان فرماندار کرمانشاه محقق شود طبیعتاً بار دیگر باید شاهد عدم ثبات مدیریت در شهرستان قروه بود و معلوم نیست چه کسی پاسخگوی پیامدهای این روند نامیمون در قروه به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم کردستان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار