سردار باقرزاده در سنندج:
رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مردم رکن اصلی تأمین امنیت در کشور هستند و نیروهای حافظ امنیت را در تأمین آن یاری می‌کنند گفت: مردم می‌دانند اگر امنیت نباشد عمران، آسایش، رفاه، توسعه و اقتصاد وجود نخواهد داشت و به همین دلیل قدر این نعمت الهی را به خوبی می‌دانند.
کد خبر: ۲۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 15 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمد باقرزاده شامگاه پنجشنبه در مراسم شبی با شهدا که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد با اشاره به اینکه شهیدان در جنگاوری نمونه و در برابر از کوه دشمنان استوارتر بودند اظهار کرد: اگرچه به ظاهر از پیکر مطهر شهیدان قسمت‌های زیادی باقی نمانده اما نزد خداوند بزرگ بوده و در ملکوت بر استواری خود بر پیمان با پروردگار مباهات می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان توانستند یکی از بزرگترین حماسههای تاریخ را رقم بزنند گفت: جنگ تحمیلی نبرد حق و باطل بود و در آن جنگ آلودگی از جانب جبهه حق حادث نشد و شهیدان به خاطر خودخواهی و تعصب وارد عرصه نبرد نشدند.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رزمندگان ما برای اعتلای ارزش‌ها و کرامت انسانی وارد عرصه شدند و همه آنها فارغ از همهمه دنیاخواهی و غرور و سرمستی بودند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به یک قرن از مدفن امیرالمؤمنین(ع) اثری نبود گفت: پیدا شدن پیکر مطهر شهدا، بر اساس موازین الهی است و آنچه در طول‌ این سال‌ها برای ما به اثبات رسیده آن است که همانطور که این شهدا با اذن الهی به جبهه رفتند و با اذن الهی سال‌ها پیکرهای مطهرشان در بیابان‌ها ماند، هم‌اکنون هم این پیکرهای مطهر با اذن الهی کشف شده است.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه هرچه هدف انسان در زندگی والاتر باشد ارزش انسان بالاتر می‌رود افزود: آنچه شهدا در دنیا هدفگیری کردند سبب ارتقای قدر و منزلت آنها شد.

وی با اشاره به اهمیت جانفشانی شهدا خاطر نشان کرد: اگر شهدا جان خود را فدا نمی‌کردند اکنون باران فتنه‌های گوناگون بر سر مردم ایران می‌بارید.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری خاطراتی از تفحص شهدا به آنچه نزد شهدا ارزش بود اشاره کرد و گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین است و امام عادل است که همه ما را به عزت می‌رساند و این امر هیچ‌گاه نباید از خاطر دور داشته شود.

وی نفوذ ناپذیری در برابر تهدید و تطمیع دشمن رمز عزت دانست و افزود: تیم‌های از ضدانقلاب در روزهای اخیر قصد نفوذ در کردستان داشتند که جوانان کُرد به آنها تودهنی زدند.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه دشمنان بارها مردم کردستن را آزمایش کرده‌اند ولی هنوز درس نگرفته‌اند تصریح کرد: مردم امنیت موجود کردستان را با خون عزیزان‌شان به دست آورده‌اند و به آسانی به آن چوب حراج نخواهند زد.

وی با اشاره به اینکه مردم خود رکن اصلی تأمین امنیت در کشور هستند و نیروهای حافظ امنیت را در تأمین آن یاری می‌کنند گفت: مردم می‌دانند اگر امنیت نباشد عمران، آسایش، رفاه، توسعه و اقتصاد وجود نخواهد داشت و به همین دلیل قدر این نعمت الهی را به خوبی می‌دانند و از آن پاسداری می‌کنند.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به مزدوری اشرار برای آل سعود اشاره کرد و افزود: آل سعود یک نکبت به تمام معناست و آنها را جز با واژه‌های ذلت و حقارت نمی‌توان توصیف کرد چرا که در برابر آمریکا خضوع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نظاره‌گر اعمال همه ما هستند اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از مرزهای ما فراتر رفته و برای نمونه شاهد هستیم که جوانان عراق به جوانان ایران اسلامی تأسی کرده و وارد نبرد با پلیدی شده‌اند.

سردار باقرزاده به جنگ با داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: جنگ در عراق و سوریه جنگ عقیدتی و مکتبی است چرا که داعش می‌خواهد با نام اسلام به اسلام ضربه بزند ولی جوانان مسلمان اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در زندگی شهدا بعد از ایمان، عزم دارای بیشترین درخشش است گفت: اکنون عزم جوانان مسلمانی که به شهدا تأسی کرده‌اند این است که دست آمریکا را از مقدرات کشورهای اسلامی قطع شود.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جنگ را محل بروز حقایق دانست و به رشادت پیشمرگان کُرد مسلمان اشاره کرد و گفت: پیشمرگان کُرد مسلمان اصحاب واقعی امام خمینی(ره) بودند و با از جان گذشتگی آرامش را برای کردستان سرافراز و این مرز و بوم به ارمغان آوردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار