«مدیر شهرستانی هلال احمر و مدیرعامل وی تخلف کرده‌اند»
فرماندار سنندج با اشاره به اینکه مدیر شهرستانی هلال احمر و مدیرعامل وی تخلف کرده‌اند و طی چند روز آینده آنها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد گفت: با گذشت سه ماه از سرپرستی مدیر شهرستانی فعالیت وی نیز غیرقانونی است.
کد خبر: ۲۵۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 11 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدابراهیم زارعی در جلسه بررسی وضعیت سلامت بانوان شهرستان سنندج اظهار کرد: تعامل ادارات استانی و شهرستانی با فرمانداری‌ها امری قانونی است و باید مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی گفت: متأسفانه با گذشت بیش از سه ماه از فعالیت سرپرست هلال احمر سنندج شاهد حضور وی در هیچ جلسه‌ای نبوده‌ایم و حتی ایشان یکبار هم به فرمانداری مراجعه نکرده‌اند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: این بی‌توجهی مدیرعامل هلال احمر استان و مدیر شهرستانی وی نسبت به فرمانداری و مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان سنندج قابل توجیه نیست و با گذشت سه ماه از سرپرستی مدیر شهرستانی فعالیت وی نیز غیرقانونی است.

وی گفت: مدیر شهرستانی هلال احمر و مدیرعامل وی تخلف کرده‌اند و طی چند روز آینده آنها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

زارعی به مبحث سلامت و ترویج فضای شور و نشاط و توسعه ورزش در شهرستان سنندج تأکید کرد و افزود: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی از خودشان شروع کنند و برای فرهنگ‌سازی قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مناطق روستایی هم‌اکنون به دلیل مصرف‌گرایی روستائیان و فاصله‌گرفتن آن‌ها از فعالیت‌های تولیدی در روستاهای حاشیه سنندج شاهد رشد فزاینده فقر حرکتی بانوان هستیم.

فرماندار سنندج گفت: انتظار می‌رود مرکز بهداشت سنندج و سایر نهادهای متولی امر با بهره‌مندی از توان رسانه‌ها، استفاده از توانمندی سازمان‌های مردم‌نهاد و ایده‌های نخبگان در توسعه ورزش و تندرستی گام بردارند.

وی بر تشکیل شورای سلامت در همه ادارات شهرستان سنندج تأکید کرد.

زارعی همچنین از راه‌افتادن کمپین تبدیل قلیان به گلدان در سطح شهرستان سنندج استقبال کرد و افزود: امیدواریم همه مردم با تبعات خانمان‌سوز مصرف قلیان آشنا شوند و روزبه‌روز این معضل اجتماعی در جامعه کمر‌نگ‌تر شود.

وی بر راه‌اندازی دو مرکز مددکاری اجتماعی در روستاهای آساوله و دوشان تأکید کرد و از دستگاه‌های متولی امر خواست که هرچه زودتر زمینه‌راه‌اندازی این مراکز را فراهم کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
اگراقای فرماندار از عملکرد جلسات برگذارشده قبلی که سرپرست هلال احمر تشریف نداشته و وضعیت را به کلی مختل کرده توضیح می دادند بد نبود از کدام جلسات چیزی عاید مردم شده که از جلسات فرمانداری سنندج بهره مند شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار