تک کارت فرهنگیان چیست؟
از آنچه در دسترس است می‌توان فهمید که تک کارت فرهنگیان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و در طولانی مدت خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی هم به آن اضافه می‌شود و فرهنگیان، تا 20 تیر ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام تک کارت به سامانه‌ ثبت‌نام این کارت مراجعه کنند.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 03 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، از آنچه در دسترس است می‌توان فهمید که تک کارت فرهنگیان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و در طولانی مدت خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی هم به آن اضافه می‌شود.

اما سامانه‌ ثبت‌نام این کارت آدرس http://profile.medu.ir است که فرهنگیان تا بیستم تیرماه فرصت دارند به این سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

تکمیل این کارت و صدور آن برای کارکنان آموزش و پروش ضروری ست چون قرار است جایگزین کارت‌های شناسایی موجود شود.

همچنین تاکید شده است که برای حفظ امنیت از اطلاعات فرهنگیان، بهتر است که ثبت‌نام‌شان در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود صورت بگیرد.

بنابر گزارش‌ها، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مورد اضافه شدن خدمات دیگر به این کارت چنین گفته: «این کارت چند منظوره است و به تدریج خدماتی به آن اضافه می‌شود که نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرده: «یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان است، با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند. به دنبال آن هستیم که به تدریج به سمتی برویم که هزینه‌های بیمه نیز از طریق کارت فراهم شود و فرهنگیان مجبور نباشند مدارک پزشکی خود را به بیمه ارائه کنند تا به آن رسیدگی شود».

تابناک


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار