حاشیه‌های جلسه تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی
عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی در پاسخ به اظهارات برخی مسئولان آن استان و برشماری مشکلات خراسان جنوبی گفت: مشکلات کردستان، حتماً کمتر از اینجا نیست!!
کد خبر: ۲۵۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 02 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، جلسه تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی که امروز با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور برگزار شد مطابق اخبار منتشره حاشیه‌های متعددی داشته و گویا در این جلسه وزیر کشور اشاره ای هم به مشکلات چند استان از جمله کردستان داشته است.

محمد حسینی معاون سیاسی استاندار سابق خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی امام جمعه بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و خلیل خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه به مشکلات مختلف استان خود اشاره کردند که وزیر کشور به گونه‌ای به سخنان آنها پاسخ داد.

وزیر کشور دولت تدبیر و امید با بیان اینکه وارث کشوری مصیبت زده شدیم، اظهار کرد: آنچه به ما ارث رسید کشوری با عدم توازن و تعادل و فقر و نابرابری و تبعیض بود و مشکلات کردستان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حتماً از کمتر اینجا نیست!!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
ینعی ممکنه به معنی این باشه که لازمه استاندارهای این استان ها هم تغییر کنند؟
شهروندان مودب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
با سلام و ادب
ما مردم کردستان آنقدر مودب و مطیع هستیم که جناب روحانی یقین حاصل فرموده که با یک جماعت ... روبروست. ولی حتم بداند در انتخابات 96 هم چرتش پاره می شود هم عکس العمل بی حرمتی هایش را از این جماعت مودب ، ساکت و به زعم ایشان ... خواهد دید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار