متکی در جمع راهپیمایان روز قدس سنندج:
معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب به طراحی شعار «اسرائیل باید از بین برود» اشاره کرد گفت: حوادث 5 سال اخیر در منطقه خاورمیانه با هدف خارج کردن اسرائیل از کانون توجه و به فراموشی سپردن دو شکست سنگین رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 22 و 33 روزه غزه و لبنان طراحی شده است.
کد خبر: ۲۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 01 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، منوچهر متکی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس سنندج با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم متدین و انقلابی کردستان اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل و حاوی پیامی بین‌الملل انقلاب اسلامی برای مردم در سراسر جهان است.

وی گفت: اعلام روز جهانی قدس از سویی بر مظلومیت ملتی تأکید دارد که بیش از یکصد سال با نقشه‌ای شوم به قصه پرغصه جهان اسلام تبدیل شده‌اند و از سویی دیگر این روز، رمز وحدت امت اسلام برای حرکت در مسیری است که به برچیده شدن نظامی غیرقانونی و نامشروع منجر خواهد شد.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب با یادآوری سقوط حکومت آپارتاید در آفریقای جنوبی پس از سال‌ها مبارزه مردم آن سرزمین تصریح کرد: جنبش ملت مظلوم فلسطین با حمایت مسلمانان جهان تا حاکم شدن صاحبان اصلی فلسطین بر آن سرزمین مقدس ادامه خواهد یافت.

وی به راه‌اندازی جنبش صهیونیزم و تحولات پس از آن تا شکل‌گیری رژیم مجعول صهیونیستی اشاره کرد گفت: جنبش صهیون از قرن 19 با هدف حساب شده‌ای قلب جهان اسلام را هدف قرار داد و این جنبش در نهایت به تشکیل دولتی نامشروع منجر شد.

متکی افزود: در دوره سی‌ساله تشکیل رژیم صهیونیستی با طراحی انگلیس، مهاجرت به سرزمین فلسطین چندین برابر شد و در سال 1948 در سازمان ملل با طراحی انگلیس و آمریکا رژیم جعلی اسرائیل به رسمیت شناخته شد و جالب آنکه انگلیس مکار به تشکیل این رژیم رأی ممتنع داد تا همچنان قدرت چانه‌زنی خود با اعراب و مسلمانان را در مسائل مختلف حفظ کند.

وی خاطر نشان کرد: از سال 1948 تا 1979یک دوره دیگر از عمر رژیم صهیونیستی طی می‌شود و در آن سال‌ها، این رژیم تلاش می‌کند در افکار عمومی کشور و دولتی برتر در منطقه و جهان معرفی شود.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب با غلط خواندن دو سوی معادله تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: عده‌ای که به صورت مهاجر به سرزمین فلسطین کوچ کردند در واقع صاحبان آن سرزمین نبودند و غاصبان فلسطین ملتی را از سرزمین خود بیرون کردند و عده‌ زیادی را قتل عام کردند.

وی با اشاره به اینکه دوره سوم عمر رژیم صهیونیستی در واقع دوره‌ای است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد افزود: با اعلام روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب جوششی جهانی به وجود آمد و رژیم صهیونیستی در حال طی کردن روند نزولی در دو جبهه است.

متکی به طراحی شعار «اسرائیل باید از بین برود» اشاره کرد و با یادآوری تلاش اتاق‌های فکر در اسرائیل برای بررسی عواقب جهانی شدن این شعار راهبردی تصریح کرد: حوادث 5 سال اخیر در منطقه خاورمیانه با هدف خارج کردن اسرائیل از کانون توجه و به فراموشی سپردن دو شکست سنگین رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 22 و 33 روزه غزه و لبنان طراحی شده است.

وی به نقشه‌های دشمنان امت اسلام برای خارج کردن فلسطین از کانون توجه مسلمانان اشاره کرد و گفت: با هدایت‌ انقلاب اسلامی و هوشمندی مقام معظم رهبری همه شیارهایی که بنا بود فضا را برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین مهیا کند بسته شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار