نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در دیواندره گفت: هرچند استاندار کردستان همواره از انتقادهای من گله‌مند است، اما در غیاب ایشان از تلاش‌هایی که در راستای اجرای این پروژه‌ها کشیده تقدیر می‌کنم.
کد خبر: ۲۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 30 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، سید احسن علوی در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در دیواندره، اظهار کرد: برابر شاخص‌های تعریف شده دیواندره از نظر شاخص‌های شهری عقب‌مانده و توسعه نیافته است.

وی با بیان اینکه در گذشته از نظر تخصیص اعتبارات نیز توجه چندانی به این شهرستان نشده است، گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای استان کردستان اتمام کریدور شمال به جنوب است که از 365 نفر کشته که در این مسیر داده‌ایم بیشترین تعداد آن مربوط به حد فاصل 6 کیلومتر راه بین دیواندره و سقز است که این نیازمند تدبیر و اعتبار است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اجرای پروژه فاضلاب دیواندره که واقعاً شرایط بسیار بدی دارد را از نیازهای ضروری این شهرستان عنوان و تصریح کرد: از اقدامات و پیگیری‌هایی که برای اجرای این پروژه از سوی فرماندار و مسوولان استانی انجام شده است قدردانی می‌کنم.

وی گفت: امیدواریم با تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه شاهد بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

علوی با ابراز خوشحالی از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند پروژه در دیواندره، افزود: البته وسعت پروژه‌ها جای صحبت دارد که نمی‌خواهم به آن بپردازم.

وی به کمبود اعتبارات اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به حضور سه نفر از نمایندگان استان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، امیدواریم شاهد تحول جدی در زمینه جذب اعتبارات برای استان باشیم.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که در سال‌های گذشته در بحث تخصیص و تامین اعتبار ماده 180 اعتبار کردستان بسیار محدود عمل شده است.

وی افزود: 50 هزار میلیارد در سال گذشته که برای استان تامین اعتبار کردیم حدود 15 هزار میلیارد تومان و در خوشبینانه‌ترین حالت 20 میلیارد تومان آن تامین شده است.

علوی اظهار کرد: امسال نیز با این بحث اوراق مشارکت و اوراق خزانه اسلامی این اعتبار به 100 هزار میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم تامین شود.

وی بر تلاش و جدیت در بحث جذب فاینانس و اوراق مشارکت تاکید کرد و گفت: معتقدم این اعتبار 600 میلیارد تومانی با تعرفه جدید که برای اتمام پروژه کریدور شمال به جنوب نیاز است باید با ورود سرمایه‌گذار تامین شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: با اعتبارات قطره‌چکانی نمی‌توان در روند اجرای این پروژه و پروژه راه آهن حتی سرعت چندانی بدهیم.

وی گفت: هرچند استاندار کردستان همواره از انتقادهای من گله‌مند است، اما در غیاب ایشان از تلاش‌هایی که در راستای اجرای این پروژه‌ها کشیده تقدیر می‌کنم.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ظریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
با سلام
آقای علوی که قرار بود "دوئل" کنه !
چی شد یهو "تقدیر" کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
آقای علوی شترسواری دولا دولا نمیشه برادر من !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
نه به اون ... کشیدن نه به این لحن آشتی جویانه!
من صبر میکنم تا چهار سال دیگه درباره این عملکرد متناقض اظهار نظر کنم
انتخابات مجلس خیلی نزدیکه همه می تونن درباره این عملکرد اظهار نظر کنن هم موافقان هم مخالفان
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
به نظر من اقای علوی در به کارگیری لحن اشتی جویانه با استاندار حرکت معقولانه انجام داده اند واظهار نظر ایشان منصفانه است در فضای تضاد مواضع بین نمایندگان ومسولان اجرایی نفعی برای مردم حاصل نمی شود موضع گیری اقای علوی هرچند ممکن است به نزد عده ای از هوا دارانش پشت کردن به مواضع زمان فعالیت های انتخاباتی باشداما چون خروجی این فضای تفاهم انجام بهتر امور مردم است این موضع گیری هم نه تنها در خور شماتت نیست بلکه به نوعی هم می توان ان را شجاعانه تلقی کرد زیرا وسیله ای برای کسب منافع عامه است من نه به علوی رای داده ام ونه هوادار دولتم ولی به این کلام شیخ اجل باور دارم که می فرماید
اگرپیل زوری وگر شیر چنگ
به نزدیک من صلح بهترکه جنگ
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
آقای علوی سیاستمدار کار کشته ای است و حرف ایشان اتفاقا تقدیر نیست و قسمت عمده حرفای ایشان انتقاد از عملکرد دستگاه اجرایی تحت مدیریت استاندار است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
سیاست یعنی همین هم از ... هم از ... موقع رای زد استاندار موقع سور طرفدار استاندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار