نماینده سقز و بانه در مجلس:
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: پست‌ها امانتی هستند که برعهده مسئولین گذشته می‌شوند و شایسته نیست، برخی با نالایقی این جایگاه‌ها را اشغال کنند.
کد خبر: ۲۵۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 29 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در گفت‌وگو با کردپرس در خصوص لزوم به کارگیری مدیران کارآمد در پست‌های مدیریتی اظهار کرد: بارها در شورای اداری استان در استانداری و در جلسه شورای اداری در فرمانداری و در جلسه اداری در شهرستان‌های سقز و بانه گفته‌ام که این مسئولیت‌ها امانتی هستند که اگر ما کار مناسبی برای مردم انجام دهیم قطعاً توشه آخرتی با خود خواهیم برد و اگر در کارها و مسئولیت‌هایمان تخطی کردیم قطعاً دچار عذاب وجدان و گناه خواهیم شد.

وی گفت: کسی که در پستی حضور دارد، توانایی‌هایش را می‌شناسد و اگر زمانی متوجه شد توانایی اداره آن پست را ندارد از ادامه آن کار خودداری کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مدیران در استان ضعیف هستند و من به استحضار مدیران کل رسانده‌ام و از آنها درخواست کرده‌ام که بدون هیچ چشمپوشی مدیران ناکارآمد را عزل کنند.

وی درباره عدم دخالت نماینده در عزل و نصب ها گفت: وظیفه نماینده قانون‌گذاری است و نمایندگان نباید وارد حوزه عزل و نصب مدیران شوند.

بیگلری با اشاره به نقش مدیران کل در انتخاب های اصلح افزود: مدیران کل باید شاخص‌هایی در نظر بگیرند و مدیران ادارات را براساس آن شاخص تعیین کنند و اگر مدیر ناتوانی در بخشی حضور داشت، بدون ملاحظه عزلش کنند.

وی گفت: پست‌ها مسئولیت‌هایی هستند که برعهده مسئولین گذشته می‌شوند و شایسته نیست، برخی با نالایقی این جایگاه‌ها را اشغال کنند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
وقتی علوم آزمایشگاهی علوم سیاسی را اداره می کند و این انتصاب توسط مدیر المدرای استان صورت گرفته چه انتظاری از مدیر کل می توان داشت مدیران مدیریت را به عنوان پاداش دریافت کرده اند قدیم پاداش یک دست لباس بود که حاکم به زیر دستان هدیه می کرد و او هم می پوشید ولی حالا آن لباس تبدیل به پست یا مدیریت شده ولی برای بعضی گشادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار