نماینده بیجار مطرح کرد
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم شفافیت دریافتی مدیران دولتی که مفتخرند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: با هر مدیری که حقوق و مزایای غیرمتعارف و کلان در دستگاه دولتی دریافت کرده است باید به جد برخورد شود و هر میزان دریافتی خارج از چارچوب او به بیت‌المال بازگردانده شود.
کد خبر: ۲۵۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 27 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، حمدالله کریمی در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی را اعتماد میان مردم و مسئولان خوانده‌اند و اینگونه پرداخت‌های کلان و غیرمتعارف به برخی مدیران دولتی موجب کم‌رنگ شدن این اعتماد می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم شفافیت دریافتی مدیران دولتی که مفتخرند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: با هر مدیری که حقوق و مزایای غیر متعارف و کلان در دستگاه دولتی دریافت کرده است باید به جد برخورد شود و هر میزان دریافتی خارج از چارچوب او به بیت‌المال بازگردانده شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تأخیر در عزل مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی و برخورد با آنها را غیرقابل پذیرش برای مردم عنوان و تصریح کرد: حقوق نجومی مدیرعامل بانک رفاه یک نمونه از این‌ گونه حقوق‌های گزاف است و در برخی دستگاه‌های دیگر دولتی همچون صندوق توسعه ملی نیز شاهد چنین حقوق و مزایایی هستیم که باید سریعاً با آنها نیز برخورد صورت گیرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به خلع مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، گفت: هر مدیری که حقوقی فراتر از عرف و قانون می‌گیرد از نظر مردم عزل شده است هرچند که هنوز روی صندلی خود نشسته باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار