مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی تعدادی از شهرداری های استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 26 June 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، جمشید اسدی از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی تعدادی از شهرداری های استان خبر داد.

وی گفت: پیش از این، کار پذیرش 3 برابر ظرفیت از طریق انجام مصاحبه علمی تخصصی و در مورد 2 رشته کاردان آتش نشان و راننده آتش نشان به صورت آزمون عملی برگزار شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با بیان اینکه در این 2 رشته، نمره آزمون عملی ضریب 2 و نمره آزمون علمی ضریب یک بوده است، گفت: در سایر رشته ها نمره آزمون کتبی ضریب 2 و مصاحبه علمی، ضریب یک محاسبه شده است.

وی با اشاره به پذیرش 135 نفر معادل 3 برابر ظرفیت به عنوان نفرات اصلی و ذخیره گفت: مصاحبه این افراد توسط استادان دانشگاه، روانشناسان مجرب، طی یک هفته برگزار شد.

اسدی هدف از انجام این آزمون را شناسایی و انتخاب افراد شایسته ای عنوان کرد که هم نمره آزمون علمی خوبی کسب کرده و هم توانایی و مهارت علمی و تخصصی لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه روانشناسی نیز، این نیروها با توجه به لزوم بحث تکریم ارباب رجوع و برقراری روابط عمومی صحیح با هدف ارائه خدمات مفید به شهروندان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: پس از تأیید صلاحیت پذیرفته شدگان از مجرای گزینش، فعالیت این افراد به عنوان نیروهای استخدامی در شهرداری های استان کردستان آغاز خواهد شد.

آزمون استخدامی شهرداری های استان کردستان، دوم بهمن ماه سال گذشته با حضور 3300 شرکت کننده و در 15 رشته برگزار شد.

 لینک جدول اسامی نفرات اصلی و ذخیره پذیرفته شده در این آزمون 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار