دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر قروه خبر داد
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر قروه وضعیت اعتیاد در قروه را بحرانی دانست و گفت: تا چند سال پیش در قروه معتاد زن وجود نداشت اما از سه سال اخیر با سیر صعودی در این مسئله روبرو شده‌ایم.
کد خبر: ۲۵۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 26 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، حسین رسولی در گفت‌وگو با تسنیم افزایش آمار اعتیاد در زنان را نگران کننده خواند و اظهار کرد: تا چند سال پیش در قروه معتاد زن وجود نداشت اما از سه سال اخیر با سیر صعودی در این مسئله روبرو شده‌ایم.

وی سن ابتلا در زنان را از 25 تا 40 سال اعلام کرد و گفت: بیشترین علت گرایش این قشر از جامعه داشتن همسران معتاد، حس کنجکاوی و تغییر روابط جنسی از دیگر دلایل گرایش بانوان به اعتیاد است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر قروه وضعیت اعتیاد در قروه را بحرانی دانست و تصریح کرد: شهرستان قروه با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان‌هایی که خود به نوعی درگیر با معضل مواد مخدر هستند از لحاظ اعتیاد در وضعیتی نامناسبی قرار دارد و در این زمینه باید یک واکسیناسیون جامع و کلی در راههای مواصلاتی صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه آسیب اعتیاد تنها با شعار و بیانیه صادر کردن قابل حل نیست گفت: در تمامی مسائل جامعه هر کجا مردم حضور داشته‌اند درصد موفقیت بالایی کسب شده بنابراین در مسئله اعتیاد اگر مردم خود به مقابله بپردازند و میدان را خالی نکنند می‌توان به ریشه‌کنی آن امیدوار بود که خوشبختانه ورود 70 درصد از سمن‌های شهرستان قروه در این زمینه خود گواهی بر این حقیقت است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار