«امحاء مواد مخدر 5 استان در سنندج سنخیتی با وضعیت سفید کردستان در این حوزه نداشت»
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم امحاء مواد مخدر در سنندج گفت: وضعیت کردستان در حوزه مواد مخدر سفید است و امحاء مواد مخدر 5 استان در سنندج سنخیتی با وضعیت سفید استان در این حوزه نداشت و زمینه برگزاری برنامه‌ای بهتر در این زمینه در کردستان وجود داشت.
کد خبر: ۲۵۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 24 June 2016

دکتر سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با تابناک کردستان با اشاره به رشد مصرف مواد مخدر بویژه مواد مخدر صنعتی و وضعیت نامطلوب برخی نقاط در این حوزه اظهار کرد: به لطف خداوند، مساعدت نهادهای مسئول، تلاش مردم و فعالیت‌های مؤثر نهادهای مردمی مقابله با مواد مخدر، وضعیت استان کردستان در این حوزه سفید و در بدبینانه‌ترین حالت خاکستری است.

وی به نگرانی فزاینده خانواده‌های کردستانی و والدین از خطر گسترش مصرف مواد مخدر در میان جوانان استان اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های ترغیب جوانان به دوری کردن از مصرف مواد مخدر برجسته کردن نکات مثبتی است که استان کردستان در این حوزه از آنها برخوردار است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به برگزاری مراسم امحاء مواد مخدر 5 استان کشور در سنندج اشاره و تصریح کرد: اقدام به نابودی مواد مخدر آنهم با برگزاری یک مراسم عمومی بدون تردید عملی مثبت بوده و ضمن یادآوری جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور در مبارزه با مواد مخدر نشان دهنده عزم راسخ نظام در برخورد با توزیع و مصرف مواد مخدر است ولی در برگزاری چنین مراسمی نباید جنبه‌های دیگر کار را به فراموشی سپرد.

وی گفت: بهتر بود شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان برای مثال مراسم جشنی برای کسانی که همت کرده و در این 5 استان از آلودگی به مواد مخدر پاک شده‌اند برگزار می‌کرد و برنامه برگزار شده در سنندج هم باید در مرکز یکی از 5 استانی که نامطلوب‌ترین وضعیت را در حوزه مواد مخدر در میان سایر استان‌ها داشت، برگزار می‌شد.

فرشادان افزود: آماده است از همه توان و ظرفیت‌های در اختیار خود به عنوان خادم کردستان در خانه ملت در زمینه مبارزه با گسترش مواد مخدر در کردستان استفاده کند تا آسیب‌هایی که در این حوزه جوانان برومند این استان را تهدید می‌کند به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه معتقد است پررنگ کردن نقش مردم در برخی برنامه‌ها لازمه موفقیت آن برنامه‌هاست خاطر نشان کرد: گلایه‌ خود از برگزاری مراسم امحاء مواد مخدر 5 استان کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان و همدان در سنندج را در اولین فرصت به استاندار کردستان منتقل خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
آقاي فرشادان
شما مي فرماييد ما در كردستان مشكل اعتياد نداريم؟ يا بحث بزرگنمايي عدم سلامت اجتماعي مد نظرتان بوده است؟
در هر صورت نماينده نبايد صورت مسئله را پاك كند؟ شما به دنبال دلايل اعتياد باشيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار