به دنبال اظهارات اول تیرماه جاری محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر اینکه تغییر ‌استانداران در دستور کار وزارت‌ کشور قرار گرفت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور هم امروز درباره احتمال تغییر دیگری از استانداران سراسر کشور گفت: بله تغییر در دستور کار است و به مرور انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 22 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور اول تیرماه از تغییر برخی استانداران خبر داده و اظهار کرده بود:‌ در برنامه‌ وزارت کشور تغییر برخی از آقایان استاندار در دستور کار است، اما تعدادشان کم بوده ولی به مرور این تغییرات انجام خواهد شد.

به دنبال انتشار این اظهارات عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور امروز درباره احتمال تغییر دیگری از استانداران سراسر کشور به تسنیم گفت: بله تغییر در دستور کار است و به مرور انجام می‌شود.

پیش از این هم حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور ضمن اشاره به ادامه کار ارزیابی استانداران سراسر کشور اعلام کرده بود: از نظر وزارت کشور، توانمندی، قدرت تعامل و مدیریت و هماهنگ کردن امکانات موجود منطقه برای تحقق سیاست‌های نظام و دولت است و استانداران با این شاخص‌ها ارزیابی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار