دکتر فرشادان در گفت‌وگو با تابناک کردستان:
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب به همراه آقایان محسن بیگلری و منصور مرادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های این کمیسیون به توسعه استان کمک کنیم.
کد خبر: ۲۴۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 13 June 2016
دکتر سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با تابناک کردستان اظهار کرد: اینجانب به همراه آقایان محسن بیگلری و منصور مرادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های این کمیسیون به توسعه استان کمک کنیم.

با نهایی شدن لیست اعضای یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم، سیدمهدی فرشادان، محسن بیگلری و منصور مرادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شدند که این امر می‌تواند زمینه‌ساز برداشتن گام‌های بلند برای توسعه کردستان و جذب بودجه‌های جهشی برای استان شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
این موضوع در صورت قوی بودن حوزه معاونت عمرانی استانداری و همدلی و همراهی سازمان مدیریت استان شرایط خوبی را فراهم خواهد ساخت اما فقط با یک معاون عمرانی توانمند ( مهندس عمران ) و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مدیریت هنر است در وجود انسانها و ربطی به عمران و غیر عمران ندارد
دکتر هاشمی در وزارت بهداشت یک جراح است اما با هنر مدیریت خوبش توانسته این وزارتخانه را متحول کند .البته با کمک دولت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار