به دنبال انتصاب یک فرد غیربومی دیگر در کردستان صورت گرفت
به دنبال اقدامات اخیر دولت در کردستان و انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی با وجود ظرفیت بالقوه انسانی در این استان مجمع نمایندگان استان کردستان در یک اعلام موضع‌ هماهنگ با ارسال نامه‌ای به استاندار کردستان مخالفت شدید خود را با انتصاب یک فرد غیربومی دیگر در پست مدیریت بیمه سلامت کردستان اعلام کردند.
کد خبر: ۲۴۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 12 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، به دنبال اقدامات اخیر دولت در کردستان و انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی با وجود ظرفیت بالقوه انسانی در این استان مجمع نمایندگان استان کردستان در یک اعلام موضع‌ هماهنگ با ارسال نامه‌ای به استاندار کردستان مخالفت شدید خود را با انتصاب یک فرد غیربومی دیگر در پست مدیریت بیمه سلامت کردستان اعلام کردند.

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای زاهدی استاندار محترم استان کردستان

سلام علیکم

احتراماً ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی به استحضار می‌رساند که اخیراً شاهد بحث‌هایی مبنی بر معرفی فردی غیربومی جهت مدیریت بیمه سلامت استان کردستان هستیم که ما مجمع نمایندگان استان کردستان با توجه به وجود صدها پزشک متعهد و متخصص در کردستان شدیدا مخالف معرفی آن فرد بوده و انتظار داریم از انتصاب ایشان جلوگیری به عمل آورده و فردی کردستانی معرفی گردد.

لازم به ذکر است اعتراض خود را به رئیس سازمان بیمه سلامت کشور نیز اعلام نموده‌ایم.


اعلام موضع‌ هماهنگ مجمع نمایندگان کردستان در نامه‌ای به «زاهدی»+سند





اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
چون می داند کارش تمام است فکر نکنم ترتیب اثر دهد.
صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
به نظر من زاهدی اصلا به نماینده ها نباید توجه کند
Foad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
حیف که اقای زاهدی خود را اصلاح طلب میداند به نظرم اقتدار طلب و قومیت مدار(لر دوست) است کردستان را ازمایشگاهی میداند که همشهریان و دوستانش را انجا انتصاب مینماید تا کسب تجربه نمایند چون خدمت در کردستان به نوعی ... هم محسوب می شود! خواهش میکنم چشمان با بصیرتی داشته باش وبا تدبیر لازم امید را به مردم برگردان.
اصلاح طلب پشیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
نمایندگان محترم کردستان چرا شما به این دستاورد بزرگ دولت یازدهم در کردستان توجه نمی کنید در دولت های قبل مثلث تامین کننده مدیران کردستان از شهر های قروه ، بیجار و استان کرمانشاه بود که خوشبختانه با آمدن آقای روحانی به مربع لرستان ، کرمانشاه ، بیجار و قروه تغییر یافت .هی میگن کلیدکارایی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
چرا همه نظرات را منعکس نمیکنی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار