مسئولانی که وظایف خود را انجام نمی‌دهند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بسیاری از مدیران نبود اعتبار را بهانه‌ای برای انجام ندادن وظایف خود کرده‌اند و این در حالی است که عدم مدیریت مناسب عامل بروز بسیاری از مشکلات است.
کد خبر: ۲۴۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 08 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، امیر قادری در نخستین جلسه کمیته مناسب‌سازی استان کردستان در سال‌ جاری که با هدف بررسی وضعیت مناسب‌سازی دفاتر پیشخوان دولت، عابر بانک‌ها و بررسی وضعیت مناسب‌سازی سازمان‌ها و ادارات استان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور مدیران کل و یا معاونین آنها در جلسات مناسب‌سازی ضرورت دارد.

وی گفت: قانون صراحتاً موضوع نظارت بر اقدامات در رابطه با کمیته مناسب‌سازی را به بهزیستی تکلیف کرده است و این دستگاه باید بدون هیچ تعارفی در بحث نظارت ورود پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه بر اساس این قانون شهرداری‌ها باید از صدور پروانه احداث و یا پایان کار ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابری که استانداردهای تخصصی مربوط به معلولین را رعایت نکرده باشند خودداری کنند، تصریح کرد: هرگونه کم‌کاری در این حوزه قابل قبول نیست و شهرداری‌های سطح استان باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه جلسات مناسب‌سازی در استان برگزار می‌شود، اما خروجی مناسبی از آنها نمی‌بینیم، گفت: همه دستگاه‌ها و متولیان امر در این حوزه باید در سال جاری بحث مناسب‌سازی را با جدیت دنبال کنند.

قادری افزود: بسیاری از مدیران نبود اعتبار را بهانه‌ای برای انجام ندادن وظایف خود کرده‌اند و این در حالی است که عدم مدیریت مناسب عامل بروز بسیاری از مشکلات است.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
این بنده خدا باز خواستار شد و دوباره و سه باره و .. ازمدیران می خواهد شخصا در جلسات شرکت کنند و قابل قبول نیست و ... ای داد بیداد ؟؟؟؟/
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
قادري را شهبازي گذاشت تو كاسه استان خدا خيرش ... .او كي در اين حد و اندازه بود.
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مجید جون یک کم اطلاعاتت را ببر بالا ایشون قبل از شهبازی هم شهردار و معاون مدیر کل و مدیرکل بودند و فقط توانمندیها و لیاقتش باعث پیشرفتش شد .
و قطعا اگر توانمندی و رزومه موفقش نبود استانداران در دولت متفاوت به او اعتماد نمی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار