از خانه‌نشینی تا خدمت در مجموعه پارس جنوبی
از شش نماینده مردم کردستان در مجلس نهم تنها دو نفر موفق به حضور در جمع نمایندگان دوره دهم مجلس شدند، دو نفر از آنها در رقابت‌های انتخاباتی از رقبای خود شکست خوردند و دو نفر هم نتوانستند از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و وارد عرصه رقابت شوند و حال سؤالی که در ذهن برخی افراد وجود دارد این است که نمایندگان بازمانده از ورد به مجلس اکنون چه می‌کنند؟
کد خبر: ۲۴۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 06 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، از شش نماینده مردم کردستان در مجلس نهم تنها دو نفر موفق به حضور در جمع نمایندگان مجلس دهم شدند، دو نفر از آنها در رقابت‌های انتخاباتی از رقبای خود شکست خوردند و دو نفر هم نتوانستند از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و وارد عرصه رقابت شوند.

سیداحسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران و محسن بیگلری نماینده سقز و بانه در مجلس نهم دو نماینده مجلس نهم از کردستان بودن که هم‌اکنون عهده‌دار سمت نمایندگی در مجلس دهم هستند.

سالار مرادی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران و امید کریمیان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس نهم هم در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم با وجود راه یافتن به مرحله دوم انتخابات از رقبای خود شکست خوردند.

سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد یاسوکند و حامد قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان در مجلس نهم هم که برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند نتوانستند از فیلتر شورای نگهیان عبور و کنند از شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم محروم شدند.

امید کریمیان، نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در گفت‌وگو با تابناک کردستان درباره وضعیت فعلی خود گفت: بنده قبلاً کارمند وزارت کشور بودم و در حال حاضر در مجموعه نفت و گاز پارس جنوب مشغول خدمت هستم.

حامد قادرمرزی، نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان: بنده قبل از نمایندگی مجلس عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان بودم، بعد از نمایندگی هم خودم را به دانشگاه معرفی کردم و مشغول تدریس شدم. از هیچ نهادی نیز به من پیشنهادی نشده است.

سیدمحمد بیاتیان، نماینده شهرستان‌های بیجار و حسن‌آباد یاسوکند: فعلاً خانه‌نشین هستم و فعال در تلگرام؛ اما اگر جدی آن را بخواهید بنده کارمند رسمی وزارت علوم بودم و در حال‌ حاضر تلاش می‌کنم وزارتخانه خود را تغییر دهم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار