سه نماینده کردستان داوطلب عضویت در یک کمیسیون
با اعلام لیست اولیه عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی مشخص شد سه نماینده کردستان داوطلب عضویت در یک کمیسیون هستند، البته کمیسیون‌هایی که اعضایشان بیش از ۲۳ نفر ظرفیت کمیسیون هستند، در جلسه آتی شعب، اعضای مازاد آنها به کمیسیون‌هایی با درخواست عضویت کمتر منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 05 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، شعبات 15 گانه مجلس شورای اسلامی گزارش اولیه خود درباره اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس را تهیه و تدوین کردند.

طبق این گزارش، نمایندگان براساس اولویت بندیشان به عضویت کمیسیون‌های تخصصی درآمده‌اند؛ البته کمیسیون‌هایی که اعضایشان بیش از 23 نفر ظرفیت کمیسیون هستند در جلسه آتی شعب، اعضای مازاد آنها به کمیسیون‌هایی با درخواست عضویت کمتر منتقل می‌شوند.

گزارش‌ها از خانه ملت حاکی است سید مهدی فرشادان نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران؛ محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه و منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد؛ هر سه راهی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات شده‌اند.

علی‌محمد مرادی، نماینده قروه و دهگلان؛ عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی؛ سیداحسن علوی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران؛ عضو کمیسیون عمران و حمدالله کریمی، نماینده بیجار هم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شده است.

با انتشار اسامی نمایندگان عضو کمیسیون‌های مختلف مشخص شده که کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، کمیسیون اقتصادی و کمیسیون عمران که 5 نماینده کردستان در آنها عضویت دارند هم اکنون بیش از 23 عضو دارد و در جلسه آتی شعب، اعضای مازاد این کمیسیون‌ها به کمیسیون‌هایی با درخواست عضویت کمتر منتقل می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
پس چرا هیچکدام از نمایندگان استان فرهنگی کردستان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نشده اند؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار